Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:15:39 GMT

۸۹۱ مورد عملیات آتش نشانی در بروجرد انجام شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۷۸۹۹

۸۹۱ مورد عملیات آتش نشانی در بروجرد انجام شد

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: ۸۹۱ مورد عملیات آتش نشانی طی یک سال گذشته در بروجرد انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "نادر موسیوند" معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در سال 96 آتش نشانی بروجرد 891 عملیات را انجام داده که بیشترین حضور نیروها و عملیات در اطفای حریق فضای سبز و زمین های کشاورزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته 410 مورد حریق در زمین های کشاورزی، فضای سبز و باغات بروجرد رخ داد که این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

 

موسیوند اظهار داشت: همچنین حریق در منازل مسکونی 101 مورد، واحدهای تجاری 84 مورد، امداد و نجات 98  و غرق شدگی سه مورد بوده که نیروهای آتش نشانی حضور داشته اند.

 

به گفته وی در سال گذشته 132 مورد محبوس شدن در آسانسور رخ داده که عملیات خروج این افراد از آسانسور انجام شده و در تصادفاتی که نیاز به حضور آتش نشانی بوده نیروها در 72 تصادف حضور داشته اند.

 

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به حضور مسافران نوروزی در بروجرد در دو نقطه پر تردد ماشین های آتش نشانی با نیروها مستقر هستند تا در صورت بروز هر گونه حادثه بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟

معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.
 
 سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.
 
معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش‌های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه‌ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می‌دهد؛ در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روز‌ها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بی حجاب سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم