Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:38:02 GMT

نوروزانه خبر البرز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۸۱۱۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از نیمه اسفند فعالیت های نوروزی خبر صداوسیمای البرز با گزارشهایی همچون رصد بازار و نظارت های بازرسان آغاز شد و با گزارشهایی نظیر آماده سازی شهر برای عید و وضعیت خدمات نوروزی،جاده ها،ترمینال ها و معرفی نقاط دیدنی استان و مواردی که برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی باید انجام می شد ادامه پیدا کرد،لحظه تحویل سال در امامزادگان و پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و وامام جمعه کرج و همچنین استاندار البرز و همچنین تهیه گزارشهایی با رویکرد نامگذاری سال از دیگر فعالیت های خبر صداوسیمای البرز بود،معرفی آداب و رسوم نوروزی بخش های مختلف استان از جمله نوروزخوانی طالقان، الفه آسارا و سنت های نوروزی برغان از دیگر فعالیت های خبر البرز بود ،همکاران خبر البرز هر روز در گزارشهای متعددی وضعیت ترافیک جاده ها و خدمت رسانی دستگاههای مسئول در طرح نوروزی را به اطلاع مخاطبان خود می رسانند،در گزارش ذیل بخشی از این تلاشهای همکاران خبر را به تماشامی نشینیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان حمید قویدل افزود: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره چین و آق سو، نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم اسکان و تغذیه متشکل از ۵ نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل افزود: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، ۴ کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوییت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه سرخ و سپید پوشان هلال احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش از هموطنان گرامی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول