Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر صالحی اظهار کرد: ما برای سال 97 چند پروژه بزرگ داریم. برخی پروژه‌ها چند سال است آغاز شده ولی برای اینکه به نتیجه برسد زمان‌بر بود. یکی از آنها که قول داده بودیم احداث بیمارستان هسته‌ای بود که یک بیمارستان فوق پیشرفته است و قرار است در استان البرز دایر شود.

وی افزود: روز قبل از عید شرکت متولی این کار با کمک وزارت بهداشت توانست ال‌سی لازم را باز کند و کار عملا در سال 97 به طور جدی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم ظرف چهار سال آینده کشور عزیزمان از یک بیمارستان فوق‌العاده تخصصی برخوردار شود که برای معالجه امراض صعب‌العلاج بخصوص سرطان است و در غرب آسیا بی‌نظیر است، ان‌شاءالله بتوانیم کار را با سرعت پیش ببریم.

صالحی در یک گفت وگوی رادیویی با بیان اینکه بیستم فروردین ماه دستاوردهای فراوانی در حوزه هسته‌ای به معرض دید گذاشته می‌شود، گفت: ما پروژه جالبی در بحث کم‌ آبی و خشکسالی داریم که سازمان به سهم خود تلاش می‌کند حداقل کاری در این زمینه انجام دهد. ما توانستیم دستگاهی را بسازیم که با حداقل انرژی، رطوبت هوا را به آب تبدیل می‌کند. نمونه این دستگاه ساخته شده و ان‌شاءالله 20 فروردین رونمایی می‌شود.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: با ساخت این دستگاه هر خانه‌ای بخصوص در جاهایی که رطوبت هوا بیشتر است امکان تولید آب آشامیدنی را پیدا می‌کند. این دستگاه با قیمت مناسب قابل تهیه است و می‌توان در هر خانه‌ای رطوبت هوا را به آب آشامیدنی تبدیل کرد.

301

علی‌اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی بیمارستان هسته‌ای وزارت بهداشت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان