Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:15:02 GMT

حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به شمال نوار غزه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۸۳۷۷

حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به شمال نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، توپخانه ارتش صهیونیستی در آخرین ساعات شامگاه دیروز یکشنبه شمال باریکه غزه را گلوله باران کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" رژیم صهیونیستی چندین موشک ضد موشک را به بهانه شلیک تعدادی راکت از باریکه غزه، به آسمان شلیک کرد، اما بعدا مشخص شد که این سامانه به اشتباه و در واکنش به شلیک چند منور در غزه عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، توپخانه ارتش صهیونیستی دو گلوله توپ جنگی به سمت یک برج دیده بانی مقاومت در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه شلیک کرد و 5 گلوله دیگر نیز به سمت نقطه ای دیگر و یک گلوله توپ جنگی هم به سمت یک پایگاه میدانی در این شهرک شلیک شد، اما هنوز از خسارت های جانی و مادی احتمالی خبری گزارش نشده است. 

 

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که سامانه گنبد آهنین به شلیک چندین موشک و راکت از غزه واکنش نشان داده است.

اما منابع محلی تاکید کردند که هیچ موشکی از سوی مقاومت در شمال غزه شلیک نشده است و صرفا یک سری تیراندازی‌ها از سوی سامانه پدافند هوایی در جریان مانورهای گردان های قسام در شمال باریکه غزه صورت گرفته است و به نظر می رسد که سامانه گنبد آهنین به اشتباه چندین موشک به سمت این اهداف شلیک کرده است.

گفتنی است که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از دیروز یکشنبه مانورهای نظامی دفاعی بی سابقه ای را در نوار غزه آغاز کرده است و این مساله باعث ترس و وحشت صهیونیست ها شده است.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096521

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی