Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا و انتخابی قهرمانی جهان به میزبانی تایلند برگزار شد و تیم ایران با ترکیب سینا شوکتی و سامان بهبودی در این رقابت ها به میدان رفت.

ملی پوشان ایران در دو مسابقه اول و دوم خود تیم های چین تایپه و کامبوج را با نتایج مشابه دو بر صفر شکست دادند اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه دو بر صفر از قزاقستان شکست خوردند و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سه تیم برتر این مسابقات سهمیه رقابت های جهانی را به دست می آورد.   نادر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال درباره مراحل آماده سازی تیم زیر 19 سال ایران برای شرکت در این مسابقات گفت: متاسفانه سازمان ساحلی در سال 96 هیچ برنامه ای برای رده های سنی پایه در نظر نگرفته بود اما وقتی مسئولیت این بخش را بر عهده گرفتیم، با وجود فرصت کمی که تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا باقی مانده بود نمی خواستیم فرصت حضور تیم ملی در این میدان را از دست بدهیم.   وی افزود: پس از مسابقات تور جهانی کیش، با اعلام فراخوان، از هیئت های استانی خواستیم اگر بازیکن خوبی در این رده سنی دارند معرفی کنند. صابر هوشمند سرمربی تیم زیر 19 سال، در یک اردوی دو روزه، هشت بازیکن را انتخاب کرد و از میان این هشت بازیکن هم در یک اردوی دو روزه دیگر، دو بازیکن به عنوان نفرات نهایی تیم ملی برگزیده شدند. متاسفانه فرصتی برای بررسی بیشتر بازیکنان مستعد نداشتیم و مجبور بودیم بلافاصله اسامی نهایی بازیکنان را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنیم.   انصاری گفت: اگر از چند ماه قبل برای شرکت تیم ملی در این مسابقات برنامه ریزی می شد، مطمئن هستم که می توانستیم سهمیه جهانی را به دست بیاوریم زیرا تیم هایی که بر سکوهای برتر این رقابت ها قرار گرفتند سطح فنی بالایی نداشتند.   دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که از این به بعد به رده های پایه اهمیت بیشتری بدهیم و برای پرورش بازیکنان در این رده های سنی برنامه ریزی کنیم.   انتهای پیام/   ناکامی ساحلی‌بازان ایران در کسب سهمیه جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند