Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@05:31:34 GMT

۵ رستوران و شیرینی سرا در رشت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۸۶۳۱

۵ رستوران و شیرینی سرا در رشت پلمب شد

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از پلمب سه رستوران غیربهداشتی و دو شیرینی سرا در قالب اجرای طرح نوروزی نظارت های مشترک در شهر رشت خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت های مشترک از نیمه دوم اسفند ۹۶ ماه در سراسر گیلان، اظهار کرد: این نظارت ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور روسای شعب و نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسین صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و کارشناسان مراکز بهداشت، دامپزشکی، اماکن، میراث فرهنگی و گردشگری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در بازرسی های انجام شده از رستوران های شهر رشت، سه رستوران غیر بهداشتی و دو شیرینی سرا نیز تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: اولویت اصلی طرح نوروزی امسال حوزه‌های کالا و خدمات و گردشگری است که روسای شعب تعزیرات حکومتی نیز در تیم‌های نظارتی حضور داشته و در محل کشف تخلف با متخلفین برخورد قانونی می کنند.

وی در ادامه افزود: طی ۱۸ روز نخست اجرای طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، تعداد ۸۲۱ فقره پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات، بهداشت، درمان، دارو و دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

گفتنی است، طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از ۱۵ اسفندماه ۹۶ لغایت ۱۵ فرودین ماه ۹۷ در سراسر کشور ادامه دارد و هموطنان می توانند شکایات خود را در سامانه اینترنتی www.T۱۳۵.ir و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات و یا شماره تماس ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرینی فرانسه، قنادی محبوب خیابان انقلاب چرا دوباره پلمپ شد؟

در پی پلمب برخی ازکافه‌ها و رستوران ها، شیرینی فرانسه تهران نیز پلمب شد.

شیرینی فرانسه یکی از قدیمی‌ترین قنادی‌های تهران است که در سال ۱۳۴۴ در خیابان انقلاب تاسیس شده و گویا از آنجایی که یک شیرینی‌پز فرانسوی ـ به نام ژیلبرت بارو ـ را استخدام کرده بوده تا برای تهرانی‌ها شیرینی فرانسوی درست کند، به این نام شهرت پیدا کرده است.

پیش از این نیزپیتزا داوود درکوچه لولاگر که یکی از پیتزا فروشی‌های قدیمی تهران است پلمب شده بود.

از دلیل پلمب این کافه قنادی هنوز خبری در دست نیست اما شاید این بار به موضوع حجاب ارتباط داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

 

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل
  • شیرینی فرانسه، قنادی محبوب خیابان انقلاب چرا دوباره پلمپ شد؟