Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:17:05 GMT

شاهزاده قاسم مرودشت به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۸۶۳۹

شاهزاده قاسم مرودشت به روایت تصویر

امام زاده قاسم نام امامزاده ای است که مقبره آن در ۳۰ کیلومتری جاده شیراز به اصفهان و در ورودی شهر زرقان واقع شده‌است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرودشت نا، امام زاده قاسم نام امامزاده ای است که مقبره آن در ۳۰ کیلومتری جاده شیراز به اصفهان و در ورودی شهر زرقان واقع شده‌است.

نام پدرشان حسین بوده و از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است که به احتمال قوی شاهزاده قاسم در رکاب شاهچراغ از بصره به فارس آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

۸ آذر ۱۳۹۶   عکس: حال و هوای حرم شاهچراغ ۲۲ آبان ۱۳۹۶   عکس: حال و هوای بین الحرمین ۲۲ آبان ۱۳۹۶   عکس: حال و هوای سامراء ۲۲ آبان ۱۳۹۶   عکس: نمایی از کاظمین ۲۵ شهریور ۱۳۹۶   عکس: حال و هوای حرم امام رضا ۱ آبان ۱۳۹۵   عکس: این امامزاده در غفلت مسئولان مرودشت سوخت ۱۹ مهر ۱۳۹۵   عکس: مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم امامزاده ابراهیم ۲۳ شهریور ۱۳۹۵   عکس: امامزاده اسماعیل(ع) اقلید ۴ آبان ۱۳۹۴   مردم زرقان داغدار غم پسر فاطمه س ۲ فروردین ۱۳۹۴   بازسازی امامزاده ای در مرودشت با یک سال و نیم تاخیر + تصایر

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079498 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)