Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اسدی دبیر جشنواره گردشگری غذایی گفت: در این جشنواره علاوه بر معرفی غذا‌های مختلف بومی قزوین، هر شب غذای یک یا دو قومیت معرفی می‌شود.

اسدی افزود: همچنین در این جشنواره، با اجرای موسیقی‌های محلی و برنامه‌های متنوع، مردم با فرهنگ قومیت‌های مختلف آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دیشب هم مردم با مراسم عروس بران و رعناخوانی در منطقه‌ی الموت آشنا شدند.

فردا آخرین روز از جشنواره‌ گردشگری غذایی در قزوین است.

انتهای پیام/

معرفی غذاهای مختلف بومی در جشنواره گردشگری قزوین

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین