Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:07:27 GMT

ضرورت تعامل هلال احمر و اورژانس درارائه خدمات به مسافران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۸۸۸۸

ضرورت تعامل هلال احمر و اورژانس درارائه خدمات به مسافران

رشت-طی بازدید استاندارگیلان ودبیرکل جمعیت هلال احمر ایران از ایستگاه ایمنی وسلامت آزاد راه رشت به قزوین برلزوم تعامل پایگاه های امدادو نجات هلال احمر و اورژانس در ارائه خدمات تأکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش ظهر دوشنبه مصطفی سالاری استاندار گیلان و محمود محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران از ایستگاه ایمنی و سلامت شهید مدافع حرم نوری هریس جمعیت هلال احمر در مسیر آزادراه رشت -قزوین بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این بازدید استاندار گیلان اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر همکاری و تعامل و همپوشانی پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و پایگاه های اورژانس جاده ای  لازم و ضروری است.

مصطفی سالاری در ادامه تأکید کرد: پراکندگی و استقرار این پایگاه ها در نقاط مختلف استان گیلان باید به گونه ای طراحی شود تا مکمل یکدیگر بوده و یکدیگر را پوشش دهند.

وی یادآورشد: با پیوند مراکز خدمات بین راهی کوچک با پایگاه های جمعیت هلال احمر می توانیم خدمات بهتر و بیشتری به مسافران  ارائه کنیم.

به گفته سالاری امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در همه حوادث، بحران ها، اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی در هر جای دنیا حضور پر رنگ و موثری داشته و در کمک به آسیب دیدگان از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

 پیوستن دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران به پویش نه به تصادفات جاده ای

در ادامه این بازدید نیز محمود محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران با پیوستن به پویش نه به تصادف جاده ای از عملکرد و خدمات ارائه شده به مسافران در این پایگاه اعلام رضایت کرد.

وی با تأکید براینکه این پویش می تواند به بهبود رفتارهای ترافیکی از سوی مردم کمک کند، افزود: ارائه خدمات مناسب و خوب به مسافران و همچنین رضایت مندی مردم از مهم ترین اولویت های جمعیت هلال احمر است.

محمدی نسب در ادامه ایجاد یک فضای امن و آرام و همچنین خاطره ای خوب از سفر را از اولویت های دیگر امدادگران و داوطلبان این جمعیت برشمرد.

همچنین گفتنی است دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران از زحمات شبانه روزی اعضای داوطلب این جمعیت در طرح های نوروزی، از نحوه ارائه خدمات رسانی به مسافران و ایجاد فضای دوستدار کودک ابراز خرسندی کرد.

در استان گیلان ۱۰۶  پایگاه امداد و نجات بین شهری و ایمنی و سلامت و پست موقت وجود دارد که دو هزار و ۳۰۰ نفر امدادگر، نجاتگر، اعضای جوان و  پرسنل هلال احمر در آن به مسافرین نوروزی به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود