Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@20:24:02 GMT

بزرگزاد: ۱۳ حریق در پنجمین شب سال جدید در اصفهان رخ داد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۹۵۰۹

بزرگزاد: ۱۳ حریق در پنجمین شب سال جدید در اصفهان رخ داد

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در شب گذشته ۱۳حریق و ۲۰ حادثه گزارش شده که خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نکرده است .

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد بزرگزاد در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که ظهر امروز( دوشنبه) در باغ فدک برگزار شد،  اظهار کرد: در باغ فدک اصفهان دو دستگاه موتورسیکلت، هفت دستگاه خودرو و ۵۵ نیروی آتش نشان در هر شیفت در باغ فدک مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شب گذشته دو هزار و ۴۲۸ تخته چادر در باغ فدک برپا شده است، افزود: شب گذشته دو حادثه جزیی مانند گیر کردن سر بچه بین نرده ها گزارش شده است.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: البته در هر شب تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در باغ فدک حضور دارند و هر شب بین ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر را طی می پیماید و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند و چنانچه وسایل گرمایشی داخل چادر باشد برای جلوگیری از خطرات آن از چادر خارج می‌کنند تا شرایط ایمن برای مسافران فراهم شود.

بزرگزاد با بیان اینکه میانگین دمای هوا در شب گذشته ۱۷ درجه سانتی گراد بوده است، گفت: شب گذشته پنج دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو در شهر مستقر بوده است.

وی افزود: در شب گذشته ۱۳حریق و ۲۰ حادثه در سطح شهر گزارش شده که خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نکرده است.

بزرگزاد تاکیدکرد: به منظور تامین ایمنی و امنیت گردشگرانی که به منطقه گردشگری کوه صفه مراجعه می‌کنند، تعداد پنج ایستگاه فرعی امداد کوهستان در این نقطه از شهر استقرار یافته‌ است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت واحد شهری در ایام نوروز در ستاد خدمات سفر نمایان است، ادامه داد: سازمان آتش نشانی اصفهان بر مبنای رویدادها برنامه ریزی می کنند اما در سایر ارگانها بر اساس رخدادها برنامه ریزی می شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • برای حفاظت از جنگل‌های ایلام همه پای کار بیایند
  • استفاده از ظرفیت‌های همیاران طبیعت در مدیریت شرایط بحرانی
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد