Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی قایقرانی بانوان رده سنی جوانان کشورمان با کسب ۹ مدال کار خود در مسابقات بین‌المللی باکو را به پایان رساند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، مسابقات بین‌المللی قایقرانی کاپ ریاست جمهوری آذربایجان با حضور ورزشکارانی از کشورهای آلمان، ایران، گرجستان، روسیه و جمهوری آذربایجان، در روزهای سوم تا پنجم فروردین‌ماه سال جاری در رودخانه کور شهر مینگه چویر باکو برگزار و با درخشش بانوی ملی‌پوش این استان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها، قایقرانان در 2 بخش کانو و کایاک بانوان رده سنی جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که پرستو مه‌نمای اقدم از آذربایجان شرقی و عضو تیم ملی جوانان کشورمان توانست در 2 رشته به مقام قهرمانی برسد.

این ورزشکار در ترکیب تیم ملی جوانان ایران و در 2 ماده کانوی 200 و 500 متر با ثبت بهترین عملکرد در بین شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقات، عنوان قهرمانی هر دو ماده را به خود اختصاص داد تا کار خود در این رقابت‌ها را با 2 مدال طلا به پایان برساند.

تیم قایقرانی بانوان جوانان ایران به سرپرستی امیر شاهرخ حسنعلیزاده رئیس هیئت قایقرانی استان آذربایجان شرقی و با 5 ورزشکار با اسامی پرستو مه‌نمای اقدم، ثنا عیوضی، نازنین فرزانه، آتوسا خراطی و کوثر زینی‌زاده در این پیکارها شرکت کرد.

قایقرانان کشورمان در این رقابت بین‌المللی صاحب 9 نشان رنگارنگ شامل 2 طلا، 3 نقره و 4 برنز شدند. در حاشیه این مسابقات، اعضای تیم کشورمان دیدارهایی با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری آذربایجان داشتند.

نتایج کامل ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در کانو 500 متر پرستو مه نمای اقدم اول، کوثر زینی زاده دوم، ثنا عیوضی سوم و نمایندگان جمهوری آذربایجان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در کانو 200 متر پرستو مه نمای اقدم اول و گوللو از آذربایجان دوم شدند. کوثر زینی زاده نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد و ثنا عیوضی چهارم شد. نماینده جمهوری آذربایجان نیز در رده پنجم قرار گرفت.

در هر 2 رشته کایاک 200 متر و 500 متر نیز مونولیکا از آذربایجان اول، نازنین فرزانه ابرغانی و آتوسا خراطی به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ ز

R7887/P41362/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی