Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سال ۹۶، سال سختی بود که در پایان با موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان اظهار داشت:

قبل از هر چیز سال ۹۷ را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم که سالی سرشار از سلامتی و شادی داشته باشند.

وی ادامه داد:

سالی که برای استقلال گذشت، سال بسیار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم، اما رفته‌رفته و با تغییراتی که در تیم به وجود آمد، توانستیم خود را به بالای جدول رسانده، به فینال جام‌حذفی برسیم و حالا هم می‌توانیم با پیروزی برابر الریان قطر، به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

داریوش شجاعیان افزود:

بازی سختی مقابل تیم‌های الریان و نفت خواهیم داشت و با توجه به فشردگی‌ بازی‌ها، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم دو دیدار را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که عملکرد خود را در سال ۹۶ چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت:

در رابطه با این مسئله باید کارشناسان و هواداران نظر بدهند، اما من هر آنچه که در توان داشتم، به کار بستم تا بتوانم دل هواداران استقلال را شاد کنم.

داریوش شجاعیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا هنوز هم امیدوار هستید کی‌روش شما را به تیم ملی دعوت کند؟ گفت:

هرگز ناامید نمی‌شوم، تلاش خود را از دست نمی‌دهم و آنقدر خوب بازی می‌کنم تا بتوانم قبل از شروع جام‌جهانی، نظر کی‌روش را به خود جلب کنم.

داریوش شجاعیان در پاسخ به این سؤال که تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق سال ۹۶ برای شما چه بوده است؟ تصریح کرد:

شیرین‌ترین آن، آمدنم به استقلال بود و تلخ‌ترین آن، اوایل فصل بود که نتوانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و هواداران از این مسئله به شدت ناراحت بودند.

داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد:

ما دو بازی سخت را در طول پنج روز باید انجام دهیم و امیدوارم هواداران برای این دو دیدار ما را تنها نگذاشته تا بتوانیم با حمایت آنها، این دو بازی را به پایان برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تهران استقلال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد