Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مهرانه مهین‌تُرابی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج و تا کنون ازدواج نکرده‌ است.

به گزارش میزان او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر "تله" نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی دیانا در سال ۱۳۵۶ بود.


مهین ترابی با فیلم "گلبهار" به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی "مش خیرالله صندوقچه اسرار" در سال ۱۳۷۰ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه "همسران" و "خانه سبز" به اوج محبوبیت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او همچنین دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.


مهین ترابی در پاسخ به این سؤال که چرا ازدواج نکرده‌است می گوید: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.

"آتش بس 2"، "شور زندگی"، "سفر پرماجرا" و "ملک خاتون" از آثار سینمایی و "عروس"، "نرگس"، "صاحبدلان"، "همه بچه های من"، "بچه های نسبتا بد"، "همه چیز آنجاست" و "آنام" از سریال هایی است که این بازیگر در آن ها ایفای نقش کرده است.

یکی از بازی های تاثیر گذار این بازیگر بازی در کنار خسرو شکیبایی در خانه سبز است به ویژه تعامل این دو بازیگر در نقش که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. 

تولد شصت سالگی مهرانه مهین ترابی به مناسبت سالروز این بازیگر، جمعه ۲۰ مردادماه امسال با حضور جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای دینی برگزار شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!

مهرنوش طوسی نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دختر‌های ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می‌کند. نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تا به حال ۴ فصل از این سریال ساخته شده است.

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان

مهرنوش طوسی در نون خ نقش دختر اول ادریس با ۱۳ بچه را بازی می‌کند که به تازگی مدرک پزشکی خود را گرفته است.

منبع: گفتنی

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • «ایران جوان بمان» با معرفی«نهضت مادری و گام دوم مواسات مادرانه»
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: دعا کنید
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ
  • یک مادر، دوازدهمین یار شمس‌آذر مقابل استقلال