Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@03:47:11 GMT

پاسخ قاطع کی‌روش به امید نمازی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۰۸۸۷

رویداد۲۴-سرمربی تیم ملی با صدور بیانیه‌ای پاسخ امید نمازی را داد.

پس از اینکه امید نمازی،دستیار سابق کی روش در تیم ملی صحبت هایی را در خصوص دخالت کی روش در انتخاب سرمربی تیم ملی امید مطرح کرد، سرمربی تیم ملی بزرگسالان با انتشار بیانیه ای،پاسخ ادعاهای نمازی را داد.

در بیانیه کارلوس کی روش آمده است: «بدون داشتن هیچ شک و تردیدی بنده به هیچ عنوان دخل و تصرف یا تصمیم‌گیر راجع به انتخاب تیم المپیک ایران نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی اگر می‌توانستم، بدون داشتن حتی کوچکترین تردیدی از امید نمازی به عنوان مربی تیم المپیک حمایت نمی‌کردم. »

کی روش ادامه داد:« بنده کاراکتر و کفایت او را برای تصدی و رهبری یک تیم ملی جوان و مهیا کردن نسل آتی فوتبال ایران تایید نمی‌کنم، البته این تنها نظر من است.چند سرمربی خوب و توانمند ایرانی هستند که برخلاف او، هم استحقاق بسیار بیشتری برای استفاده از این فرصت را دارند و هم تمامی شایستگی‌ها را برای ارائه انجام این کار با رعایت صداقت، تعهد و حرفه‌ای‌گری؛ مربیانی متعهد و توانمند چون علی دایی، منصور ابراهیم‌زاده، یحیی گل محمدی، عبدالله ویسی و چند مربی دیگر.»

کی روش در بخش پایانی پاسخ خود می گوید:« با این حال با کمال احترام به تمامی این عزیزان، شخصی که من تا به امروز همیشه از او حمایت کرده‌ام و به معنای واقعی اعتقاد دارم که در حال حاضر توانایی رهبری بازیکنان برتر آینده ایران را دارد، جواد نکونام است.»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌ سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالی‌که راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟