Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:47:56 GMT

کنترل ترافیک در ورودی باغ فدک

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۱۰۵۷

کنترل ترافیک در ورودی باغ فدک

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته با توجه به افزایش ترافیک خودروها در ورودی باغ فدک برای کنترل این وضعیت تعدادی از مسافران به دو ورزشگاه هدایت شدند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مرادی در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که ظهر امروز( دوشنبه) در باغ فدک برگزار شد، اظهار کرد: شب گذشته ظرفیت هتل‌ها و میهمانپذیرها و مدارس آموزش و پرورش تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب گذشته با توجه به افزایش ترافیک خودروها در ورودی باغ فدک برای کنترل این وضعیت تعدادی از مسافران به دو ورزشگاه در اطراغ باغ هدایت شدند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولویت نخست اسکان مسافران، هتل‌ها و میهمان‌پذیرها و سپس مدارس آموزش و پرورش و خوابگاه های دانشجویی، منازل استیجاری و در نهایت کمپینگ روباز باغ فدک در شمال اصفهان است؛ اما مسافران در طول روز سرگرم تفریح و بازدید از اماکن تاریخی هستند و موقع تاریک شدن هوا بیشتر به مدارس آموزش و پرورش و باغ فدک مراجعه می‌کنند.

مرادی با تاکید بر اینکه تنها محل اقامتی روباز برای نصب چادر مسافران، کمپینگ باغ فدک است، ادامه داد: در باغ فدک تمام امکانات بهداشتی و خدماتی پیش‌بینی شده و نیروهای آتش نشانی، انتظامی و اورژانس در این کمپ مستقر هستند.

کاهش۶ درصدی نیروی انسانی در ستاد نوروزی

سید محمود حسینی، مسئول کمیته اداری و منابع انسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان نیز در این جلسه، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در کمیته سرمایه انسانی شهرداری اصفهان امسال نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش نیروی انسانی و پرسنل داشته‌ایم.

وی ادامه داد: کمیته سرمایه انسانی قبل از سایر کمیته‌ها شروع به کار می‌کند و شیف‌بندی‌ نیروها برای خدمت رسانی به شهروندان را انجام می‌دهد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • تعطیلی گذرگاه رفح موجب وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی خواهد شد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است