Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:20:19 GMT

آغاز بارش پراکنده باران در مناطق کوهستانی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۱۰۷۸

آغاز بارش پراکنده باران در مناطق کوهستانی

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اسدی معاون پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم بارش خفیف و پراکنده باران امروز در مناطق کوهپایه‌ای استان گفت: با کاهش میزان ناپایداری جوی، آسمان استان فردا صاف می‌شود.

وی افزود: با شکل گیری جریانات جنوبی جوی، چهارشنبه و به ویژه پنج شنبه شاهد افزایش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا و وزش باد گرم در مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود:وضعیت جوی استان در روز جمعه دهم عید نیمه ابری بتدریج ابری کاهش دما، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/آ

آسمان مازندران همچنان ابری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در راه است

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دما، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روزهای میانی هفته در استان ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی استان، زهرا عنایتی در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهارکرد: سامانه بارشی تمامی مناطق خراسان رضوی را تحت تأثیر قرار داده و موجب بارش باران در همه ایستگاه‌های هواشناسی استان شده است.

وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته بیشترین بارش‌های رخ داده در قوچان خراسان رضوی با حدود ۳۶ میلیمتر، ترتیب حیدریه با ۲۶ میلیمتر و فریمان با ۲۷ میلیمتر رخ داده است.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد ۱۱ و پنج میلیمتر بارش را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما، بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روزهای میانی هفته در استان ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: بارش‌ها طی امروز و فردا (یکشنبه) در مناطق مستعد با احتمال وقوع سیلاب خواهد بود که در این خصوص هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

عنایتی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۱ درجه را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز بین هشت تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 744158

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
  • بارش برف و باران در راه است
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان