Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویری از شکوفه های بهاری درختان میوه شهر اصلاندوز در استان اردبیل را مشاهده کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،با آغاز فصل بهار طبیعت جامه سفید خود را از تن در آورده و لباسی سراسر سبز و زیبا به تن می کند در فصل بهار مشاهده شکوفه های درختان و جوانه های زیبا روح تازه ای به انسان می بخشد کوه ها پر از گلهای بهار و وحشی و گلهای رنگارنگ می شوند پرندگان از مناطق سردسیر بازگشته و نغمه عشق و طراوت در سراسر دنیا سر می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت اینکه این عکس های فوق العاده تماشایی و اعجاب انگیز از زیبایی های فصل بهار و همچنین شکوفه های درختان میوه در این فصل زیبا را جهت نمایش انتخاب کردیم زیبایی بی نظیر آن ها بود که واقعا خیره کننده است.

در اینجا 13 تصویر قشنگ از گل های درختان، شکوفه ها و شهدگیری زنبورها در اصلاندوز تهیه کرده ایم که مطمئن هستیم از دیدن این عکسها لذت می برید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، «دشت شیمبار» یکی از این مناطق بکر است که تماشای زیبایی‌های آن یکی از شگفتی‌های خوزستان است. این منطقه سرسبز با چشمه‌ها، آبشار‌ها و جنگل‌های مخمل‌پوش خود، بسیاری از گردشگران را در فصول مختلف سال به خود فرامی‌خواند.

دشت شیمبار از توابع بخش «چلو» شهرستان «اندیکا» است که بیش از ۵۰ هزار هکتار مساحت دارد. دشت شیمبار که با نام «شیرین بهار» نیز شناخته می‌شود، یکی از جذاب‌ترین مقاصد طبیعت‌گردی و جا‌های دیدنی مسجد سلیمان است.

این محوطه سرسبز از یک طرف در دامنه کوه «دلا» قرار دارد. چشمه‌های متعدد، آبشار‌های زیبا، شط شیمبار و جنگل‌های پوشیده از درختان بلوط، بادام، بوته‌های وحشی، انواع قارچ و مرکبات، انگور کوهی، توت، انار و سیب، از جلوه‌های بی‌نظیر طبیعت در این منطقه هستند. پوشش گیاهی دشت شیمبار شامل درختان بلوط، بادام کوهی، مهلو، ارزن، افرا، اسفندان، بنه، کلخنگ و جاز است. همچنین دشت جنگلی شیمبار درختان خودرویی مانند توت، سیب، انگور و انجیر دارد.

در گذشته انواع خرس، گرگ، کفتار، گله‌های گراز و پرندگان شکاری مانند عقاب و کرکس در دشت شیمبار زندگی می‌کردند؛ به‌نحوی که هر کسی جرات ورود به قلب جنگل شیمبار را نداشت. اما متاسفانه امروزه به‌دلیل شکار غیرقانونی، چرخه اکوسیستم منطقه با مشکل مواجه شده و اگرچه هرزگاه گزارش‌های محلی از دیده شدن خرس و برخی جانوران دیگر شنیده می‌شود، اما حیات وحش منطقه از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نیست.

مسیر مسجدسلیمان به شهرکرد که درست از وسط دشت شیمبار می‌گذرد با آب و هوای خنک کوهستانی در فصل تابستان یکی از مسیر‌های ییلاقی استان خوزستان است که در ادامه مسیر به «کوهرنگ»، در شهر «بازفت» و «صمصامی» می‌توان زیبایی خیره‌کننده رودخانه بازفت به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی کارون را هم تماشا کرد.

 

دیگر خبرها

  • آبشار «اما» از منحصر به فردترین جاذبه های گردشگری ایلام
  • آغاز بهار در ژاپن با عطر سرمست‌کننده شکوفه‌های آلو(+عکس)
  • جلوه گری شکوفه‌های زود هنگام درختان بادام در روستای تکه + فیلم
  • بهشت پنهان در منطقه دلی آجم+ فیلم
  • استقبال از فصل بهار، فصل شکوفایی درختان در ساوجبلاغ
  • دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان
  • دره‌ای حیرت انگیز با تصاویر رویایی/ به صحنه هنرنمایی طبیعت برویم
  • تصاویر تماشایی از مکان‌های سحرانگیز ایران برای تعطیلات نوروز + فیلم
  • این غذاها را در بهار بخورید
  • طبیعت‌گردی در میان شکوفه‌های سیب/ زیبایی سحر انگیز بهار در بروجرد