Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری شدید غیره بومی ها در منطقه گردشگری شلالدون باشت ۴زخمی برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درگیری شدید غیره بومی ها در شلال دون باشت ۴ زخمی برجای گذاشت.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان باشت در گفتگوی اختصاصی با  پایگاه خبری باشت نیوز؛ ضمن تایید این خبر عنوان کرد: در درگیری که یکی از طوایف باشت با گردشگران استان بوشهر شهرستان خشت و کمارنج داشتند باعث زخمی شدن ۴نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد رستمی گفت: یک نفر از مصدومان در معاینات اولیه که احتمال ضربه به نخاع وی وجود داشت با بالگرد به مرکز استان انتقال داده شد.

وی افزود: دونفر از مصدمات در شهرستان باشت تحت نظر هستند که بزودی به گچساران انتقال داده می شود، همچنین یک نفر از مصدومان نیز به گچساران انتقال داده شده است.

گفتنی است بعد از درگیری یکی از افرادی که در این ماجرا حضور داشته است در حین فرار با ماشین چند نفر را زیر گرفته است  و باعث زخمی شدن این افراد شده است.

همچنین طبق خبرهای موثق دو نفر دیگر نیز زخمی شدند که یکی از آنها یک خانم باردار بوده است و با ماشین شخصی از محل درگیری به بیمارستان  انتقال داده شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان

بازدید 934 از ساعتی پیش تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است. آن گونه که فارس گزارش کرده طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا