Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، یحیی نبی پور در حاشیه اجرای طرح آرامش بهاری در این امامزاده در خصوص اقدامات عمرانی اظهار کرد: از یک ماه پیش در این امامزاده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با اعتباری افزون بر ۶۸۰ میلیون تومان درحال نصب است که امیدواریم تا اواخر این ماه این تجهیزات تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین قسمت شمالی این امامزاده به دلیل نبود تیرک برق در تاریکی به سر می برد که توانستیم با تخصیص اعتباری افزون بر ۱۰ میلیون تومان، هشت تیرک برق از اداره برق اندیشه به این منطقه کشیده شود.

نبی پور همچنین از رنگ آمیزی و سفیدکاری ستون ها و دیواره های امامزاده خبر داد و گفت: همچنین داخل امامزاده کانال کشی پنل سبز با اعتباری افزون ۲۰ میلیون تومان در دست احداث است.

وی همچنین به سقف آینه ای این امامزاده اشاره کرد و گفت: سقف آینه ای این امامزاده نیز درحال اجراست که از خیرین و مردم استان درخواست می کنیم در اجرای این امر به کمک این آستان مقدس بشتابند.

 آستان مقدس امامزاده سیدمحمد کججانی در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی تبریز در قبرستان کهن روستای کججانی واقع شده است.

قبرستان کججان متعلق به سده ششم و هفتم هجری است که در نوع خود بی نظیر و میراثی است برجای مانده از پیشینیان که حرف های ناگفتنی زیادی را در خود نهان دارد. این قبرستان در ضلع شمالی امامزاده قرار دارد.

ضریح مطهر امامزاده جلیل القدر واجب التعظیم حاج سیدمحمد کججانی از نوادگان حضرت امام زین العابدین (ع) از محل نذورات زوار و با نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در سال ۱۳۸۴ ساخته و نصب شده است. پوششی از پارچه سبز رنگ روی سنگ مزار را پوشانده و دو شمعدانی روی آن قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، گفت: به پیشنهاد هیأت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیر اعتباری (پیمانکاری - قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش سقف ضمانت‌نامه‌ها تاکید کرد: افزایش سقف ضمانت‌نامه‌های این صندوق برای صنایع کوچک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، اثربخشی خدمات صندوق را به صورت معناداری افزایش خواهد داد و نقش صندوق را در جهش تولید برجسته‌تر خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تأمین مالی از طریق سکوهای تأمین مالی جمعی و سکوهای تأمین مالی زنجیره تأمین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیر اعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است.

مقیسه در پایان خاطرنشان کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

کد خبر 6096958

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها