Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:17:30 GMT

بهبود حال علامه حسن زاده آملی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۱۵۳۰

بهبود حال علامه حسن زاده آملی

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیرضا کرد مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت: حال عمومی آیت الله علامه حسن زاده آملی بسیارخوب و روند درمانی نیز به خوبی درحال انجام است.

وی افزود: شرایط بدحالی وضعف بدنی که باعث مراجعه علامه حسن زاده به بیمارستان شده بود، به حالت عادی برگشت و خوشبختانه اکنون شرایط روند عادی وطبیعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد گفت: میل به غذا خوردن حضرت علامه مطلوب ومانند سابق شده است و مورد نگران کننده‌ای اکنون وجود ندارد.

مسئول بخش بیمارستان امام رضا (ع) آمل با بیان اینکه با همکاری تیم پزشکی روند عادی درمانی در بخش‌ای سی یو بیمارستان امام رضا (ع) درحال انجام است، ابرازامیدواری کرد با روند رو به پیشرفت که در درمان علامه حسن زاده آملی مشاهده می‌شود، حضرت علامه در روز‌های آینده از بیمارستان مرخص شود.

علامه حسن زاده آملی شنبه شب با وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله انجام شد.

با بررسی‌هایی که انجام شده و گزارشی که تیم درمانی بیمارستان ارائه کرد، خوشبختانه علامه مشکل قلبی ندارد و خبر‌های منتشر شده در این باره درست نبود.

ظهر دیروز یکشنبه نیز آزمایش‌های " آم. آر. آی " و " سی. تی. اسکن " از علامه گرفته شده و با بررسی همه شرایط، شرایط نگران کننده‌ای متوجه ایشان نبوده است.

حسن طبری آملی مشهور علامه حسن‌زاده آملی سال ۱۳۰۷ در روستای' ایرا ' از توابع بخش لاریجان آمل متولد شد.

آیت الله حسن زاده آملی را علامه ذوالفنون و علامه دهر نیز می‌نامند و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر و از خود اشعار حکیمانه‌ای نیز دارد.

علامه حسن زاده آملی، به غیر از زبان فارسی و زبان مازندرانی به زبان فرانسوی و عربی نیز تسلط دارد و اشعاری نیز به زبان‌های فارسی، طبری و عربی سروده است.

انتهای پیام/آ

علامه حسن زاده آملی بهبود یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله جوادی آملی در پی انجام عملیات «وعده صادق» و حمله ایران به اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی پیامی صادر کرد.

متن پیام آیت‌الله جوادی آملی بدین شرح است:

أعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

محصول پر برکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

«لَا یحتمل الضَّیمَ الا الذَّلِیل»

احتمال یعنی تحمل، یعنی زیر بار ظلم رفتن، این بیان نورانی امام آن است که ستم را جز ملت زبون و ضعیف، احدی تحمل نمی‌کند.

ماه مبارک رمضان که ماه قرآن بود، ماه عزیز پرور و عزتّمدار بود، یک؛ فتوحاتی که قرآن وعده می‌دهد که بخشی از آنها به وسیله این عزیزان ما و این بزرگواران ما و این سرداران ما و این ارتشی‌ها و سپاهیان گرانقدر ما انجام دادند که حشر همه آنها با خاندان عصمت و طهارت باشد، این طلیعه فتح است.

در قرآن فرمود فتح قریب داریم، فتح مبین داریم، اما «إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ».

اسرائیل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد. اما فتح مطلق که نه به قرب متصف است نه به معیّن بودن متصف است، فتح مطلق است، فتحی است خانمان برانداز، فتحی است که اسرائیل را ریشه کَن می‌کند و غزه و امثال غزه را نجات می‌دهد و مقاومت را می‌پروراند و شهدای مقاومت را با شهدای کربلا محشور می‌کند، آن فتح مطلق است. در قرآن فتح مطلق مقابل ندارد، اما فتح قریب و فتح مبین چرا، اما فتح مطلق إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ هیچ مقابلی ندارد.

انتقام از صهیونیست نشانگر صحت راهبرد کلان نظام است

این عزیزان با دقت نظامی از یک سو، با بررسی همه جوانب امنیتی از سوی دیگر، با هشدارهای قبلی از سوی سوم، با بیان کردن اینکه دیگر بار صهیونیست به فکر جرم و جنایت نسبت به جامعه اسلامی عموماً و غزه و امثال غزه خصوصاً و نظام پر برکت و مقتدر جمهوری اسلامی بالاخص نیفتد، این کارها را دیشب انجام دادند.

بنازیم دستی که انگور چید/ مریزاد پایی که در هم فشرد

اگر این می‌است، این شراب طهور است، انگور را همین عزیزان چیدند، با دست این‌ها فشرده شد، با آن شراب طهور جامعه لذت می‌برد و غزه عزیز یک شبی را به آسایش و آسودگی به سر می‌برد.

من مجدداً این بزرگواری را، این دلیری را، این سلحشوری را به همه مردان و زنان ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از ذات اقدس الهی مسالت می‌کنم به همه عموماً، به فرد فرد بزرگوارانی که در این کار عظیم سهمی داشتند خصوصاً، سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند و این نظام اسلامی را از هر گزندی حفظ نماید تا بتوانیم و آن لیاقت را داشته باشیم که به بارگاه و پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، تقدیم کنیم.

غفر الله لنا و لکم

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • چرا یونسکو برای علامه مجلسی، بزرگداشت گرفت؟ / همه کتب اربعه در بحارالانوار نیامده!
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش