Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:57:20 GMT

روند درمان و بهبودی علامه حسن زاده آملی مطلوب است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۲۴۴۱

روند درمان و بهبودی علامه حسن زاده آملی مطلوب است

ساری - ایرنا - مسئول بخش آی سی یوی بیمارستان امام رضا (ع) آمل گفت که حال عمومی آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی ' بسیار خوب ' و روند درمان و بهبودی ایشان مطلوب است .

دکتر علیرضا کرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شرایط بدحالی و ضعف بدنی که باعث مراجعه علامه به بیمارستان شده بود تا حدود زیادی رفع شده و خوشبختانه اکنون شرایطشان روند عادی و طبیعی را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد : میل به غذا در علامه مطلوب است و به روال مانند سابق برگشت و مورد نگران کننده ای اکنون وجود ندارد و با همکاری خوب تیم پزشکی روند عادی درمانی در بخش آی سی سی یو درحال انجام است.
دکتر کرد گفت : با روند رو به پیشرفت در درمان علامه حسن زاده آملی ، امیدواریم که ایشان در روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود.
علامه حسن زاده آملی شنبه شب به خاطر وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله آغاز شد.
در حالی که بعضی از رسانه ها ابتدا در باره احتمال بیماری قلبی علامه گمانه زنی کرده بودند ، با بررسی هایی انجام شده توسط یک تیم مجرب و تخصصی مشخص شد که علامه مشکل قلبی ندارد .
تیم پزشکی ظهر دیروز یکشنبه هم پس از انجام تصویربرداری ' آم .آر. آی ' و ' سی .تی. اسکن ' اعلام کرد که با بررسی نتیجه همه آزمایش ها و تصویربرداری ها ، شرایط نگران کننده ای متوجه علامه نیست .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم دیروز به عنوان نماینده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از علامه حسن زاده آملی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل عیادت و از نزدیک روند درمان را پیگیری کرد.
حسن طبری آملی مشهور به حسن حسن‌زاده آملی و علامه حسن‌زاده آملی سال 1307 در روستای ' ایرا ' از توابع بخش لاریجان آمل متولد شد.
وی فیلسوف متاله ، روحانی مجتهد ، عارف ، اخترشناس و مدرس دروس حوزوی است.
آیت الله حسن زاده آملی را علامه ذوالفنون و علامه دهر نیز می‌نامند و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر و از خود اشعار حکیمانه‌ای نیز دارد.
علامه حسن زاده آملی، به غیر از زبان فارسی و زبان مازندرانی به زبان فرانسوی و عربی نیز تسلط دارد. اشعاری نیز به زبان‌های فارسی، طبری و تازی سروده ‌است.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حسن زاده آملي بهداشت و درمان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در ایام نوروز پنج میلیون مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته‌ایم. 

وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات نوروز، یک میلیون بستری و ۱۸۰ هزار عمل جراحی انجام شده که ۱۳۰ هزار عمل جراحی اورژانسی و بقیه جراحی غیر اورژانسی بوده است. 

کریمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰۶۰ بیمارستان فعال و ۱۶۰ هزار تخت نیز فعال بوده است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در تعطیلات نوروز، ۲۳ هزار متخصص، ۱۰ هزار پزشک عمومیو  همچنین ۴۷۰۰ فوق تخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشغول به فعالیت بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز