Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@09:31:06 GMT

دلیل حذف نام نویسنده پایتخت چه بود؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۳۰۵۵

تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۵» اظهار کرد که حذف نام امیرحسین قاسمی به عنوان نویسنده هیچ ارتباطی با حواشی ایجاد شده ندارد و بر اساس توافق بوده است.

به گزارش صدای ایران،الهام غفوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادعای امیرحسین قاسمی مبنی بر حذف نام او از تیتراژ ابتدایی سریال «پایتخت ۵»، توضیح داد: طبق توافقی که داشتیم، امیرحسین قاسمی در سه قسمت اول نگارش سریال حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در چهار قسمت اول در تیتراژ ابتدایی سریال، نام محسن تنابنده و امیرحسین قاسمی به عنوان نویسندگان نوشته شده است. اما از قسمت چهارم به خواست آقای تنابنده حتی نام خود او نیز حذف شد و نام خشایار الوند به عنوان نویسنده «پایتخت ۵» در تیتراژ آمد.

تهیه‌کننده سریال نورورزی «پایتخت۵» یادآور شد: طبیعتا با آمدن خشایار الوند از قسمت چهارم و با پایان کار امیرحسین قاسمی، نام او از تیتراژ حذف شد. آقای تنابنده سرپرست نویسندگاه سریال «پایتخت ۵» است و بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که چه کسانی در این مسیر او را همراهی کرده‌اند.

او ادامه داد: حواشی ایجاد شده اصلا ربطی به حذف نام امیرحسین قاسمی از تیتراژ ندارد و طبق آنچه با محسن تنابنده و خشایار الوند توافق کرده بودیم، این کار صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده، از اول فروردین ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

این مجموعه تلویزیونی با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم‌شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و ... ضبط و تهیه شده است. گروه برای ضبط بخش‌های پایانی عازم ترکیه شدند و سکانس‌های آخر سریال را با محوریت گروه تروریستی داعش تولید و ضبط کردند.

بازیگران این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و ... هستند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه برادران لاریجانی

امیرحسین ثابتی، نماینده منتخب مجلس گفت: در زمان ریاست آملی لاریجانی بر قوه قضائیه، دادستان نابه‌حق به جای پیگیری پرونده‌های بزرگ، اولویت کارش این بود که چه کسی علی لاریجانی را نقد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اخبار سیاسی ، امیرحسین ثابتی ، علی لاریجانی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • تصویری از سریال پایتخت که دوباره سوژه شد
  • (ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه برادران لاریجانی
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • پدر شهید قدرت قاسمی در کازرون درگذشت
  • (ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی روی آنتن شبکه افق
  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی