Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@04:18:03 GMT

سینا عشوری: از باشگاه به من گفتند سر تمرین نیا!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۳۳۱۲

سینا عشوری: از باشگاه به من گفتند سر تمرین نیا!

هافبک تیم تراکتورسازی دلیل عدم حضورش در تمرینات را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سینا عشوری هافبک تراکتورسازی از ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر اختلاف هایی با مسئولان این باشگاه پیدا کرده بود. ظاهرا مسئولان باشگاه از او خواسته بودند تا مبلغی از قراردادش را کسر کند که این امر با موافقت عشوری مواجه نشد و اختلاف هایی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره روز گذشته کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی از عدم حضور عشوری در تمرینات انتقاد کرد که این مساله با واکنش این بازیکن مواجه شد.

سینا عشوری گفت:

«مسئولان باشگاه نیم فصل به من اعلام کردند که اگر می خواهی برگردی، باید یک نامه سربسته بدهی و طی آن اعلام کنی در نیم فصل دوم پولی نمی گیری. من این مساله را قبول نکردم و به آنها گفتم که فقط حاضرم ۲۰ درصد از مبلغ قراردادم را به خاطر هواداران ببخشم و این هم به دلیل افراد دیگری نیست و فقط به عشق هواداران است.»

وی افزود:

«باشگاه از من خواست ۵۰ درصد از مبلغ قراردادم را ببخشم و طبیعی است که این موضوع را قبول نکنم. آنها هم گفتند اگر ۵۰ درصد را نمی بخشی، دیگر سر تمرین نیا. به همین خاطر در تمرینات حضور ندارم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاظم محمودی باشگاه تراکتورسازی سرپرست تراکتورسازی سینا عشوری کاظم محمودی هافبک تیم تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قطعه اصیل را با لهجه اصفهانی بشنوید!

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن سال جدید محمد سعیدی و علی سعیدی برادران دوقلوی موسیقی ایرانی که طی سال های گذشته آثار متعددی را در عرصه خوانندگی پیش روی مخاطبان قرار داده اند، به تازگی تک آهنگ «بوگو چیطو شد» را بر اساس لهجه اصفهانی منتشر کردند.

سینا فرزادی پور ایده پرداز، آهنگساز و تنظیم کننده، پریا تفنگ ساز ترانه سرا، سعید رضایی صدابردار، سعید خطیبی میکس و مسترینگ، روح الله اله دادی، امیرمهدی مقدم، سیاوش عابدزاده، سینا فرزادی پور گروه نوازندگان از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه موسیقایی حضور دارند.

کد خبر 6056974 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نظر جالب جان سینا درمورد غذاهای ایرانی همسرش
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • مسئولان تلاششان را برای کاهش تورم مضاعف کنند
  • چرا گرم کردن و سرد کردن در ورزش مهم است؟
  • قدرت شمس آذر کاهش یافته است
  • این قطعه اصیل را با لهجه اصفهانی بشنوید!
  • رویکرد تبعیض آمیز مسئولان در خصوص افزایش حقوق کارگران/ چرا به افزایش حداقل بگیران دولتی استناد نمی‌کنید؟
  • دقیقی: کمبود اقتصادی شمس‌آذر با حضور هواداران جبران‌ می‌شود