Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@16:30:30 GMT

توماس توخل سرمربی پی اس جی می شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۳۳۵۴

توماس توخل سرمربی پی اس جی می شود

علی رغم شایعات اخیر در مورد توافق توماس توخل با آرسنال، سایت اسپورت بازرز ادعا کرد که این مربی آلمانی احتمالا روی نیمکت پاری سن ژرمن خواهد نشست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل در پایان فصل گذشته از دورتموند جدا شد و در این مدت هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت؛ به همین دلیل اکنون نام او در اطراف چند باشگاه بزرگ اروپایی شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نشریه کیکر ادعا کرد که این مربی با مدیران آرسنال به توافق رسیده و فصل آینده جانشین آرسن ونگر در امیریتس خواهد شد. این نشریه حتی ادعا کرد که توخل برای رفتن به لندن، حتی پیشنهاد بایرن مونیخ را هم رد کرد.

اما اکنون سایت اسپورت بازرز اعلام کرد که توخل قرار نیست سرمربی آرسنال شود و مقصد او هم لندن نه، که پاریس خواهد بود.

اونای امری در دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن، باز هم در دور یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان کنار رفت و به همین دلیل، جایگاهش در این تیم بیش از پیش تضعیف شد. به همین دلیل گفته می شود مدیران پی اس جی اکنون به دنبال گزینه ای برای جانشینی او هستند.

اسپورت بازرز همچنین مدعی شد که در صورت عدم توافق توخل با پاری سن ژرمن، ممکن است او جانشین آنتونیو کونته در چلسی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آنتونیو کونته آرسنال انگلیس آنتونیو کونته اونای امری پاری سن ژرمن فرانسه توماس توخل سرمربی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!