Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:23:02 GMT

پلمپ یک واحد پذیرایی متخلف در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۳۷۷۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز كيش، عليرضا قائديان گفت: در بازديدهاي مستمر نظارتي بازرسان معاونت گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش از مراكز گردشگري جزيره كيش يك واحد پذيرايي متخلف به علت عدم تكريم گردشگران و عدم رعايت موارد بهداشتي پلمپ شد.
دبير ستاد تسهيلات نوروزي جزيره كيش با بيان اين موضوع كه تمام تلاش بازرسان معاونت گردشگري در جزيره زيباي كيش فراهم آوردن شرايطي است تا مهمانان و گردشگران با آرامش و راحتي از زيبايي‌هاي جزيره كيش بهره‌مند شوند، خاطرنشان كرد: تمامي همكاران سازمان به صورت 24 ساعته از مراكز اقامتي، پذيرايي و تفريحات دريايي بازديد مي‌كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع صورت مي‌پذيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردشگران نوروزي جزيره كيش مي‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه مشكلي از سوي مراكز ارائه دهنده خدمات گردشگري با شماره تلفن 4414 و 07644421555 تماس گرفته تا در سريع‌ترين زمان ممكن، مورد رسيدگي گيرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: در راستای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر مراکز  تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در یک هفته اخیر ۵۶۰ مورد بازدید انجام شد و بیش از یک تن  گوشت و آلایش غیر بهداشتی جمع آوری و بطور کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.
دکتر تورج کرمیان  افزود: برای ۸ واحد متخلف پرونده قضایی تشکیل و  دو واحد متخلف نیز پلمب شدند.
وی از شهروندان خواست گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ شب نمی‌توانید در این جزیره بمانید!
  • آمادگی اقامت گاه‌های چهارمحال و بختیاری برای پذیرایی از مسافران نوروزی
  • طرح تشدید نظارت بر قیمت مراکز گردشگری در نوروز ۱۴۰۳
  • «هرمز» چشم انتظار مسافران
  • به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های جزیره قشم برای پذیرایی از گردشگران نوروزی
  • کشف بیش از یک تن گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • نحوه فعالیت بازرسان بهداشتی و بیمارستان‌ها در نوروز / تخلفات را به ۱۹۰ اطلاع دهید
  • ورود تعزیرات به ماجرای کمیابی و گرانی بلیت هواپیما برای نوروز | ایرلاین های متخلف هشدار پلمپ دریافت کردند
  • چهارمحال و بختیاری؛ آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی
  • اماکن اقامتی لرستان مهیای پذیرایی از گردشگران نوروزی