Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@13:53:06 GMT

دستگیری ۵۰ نفر در پارتی مختلط در لواسان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۸۳۴۱۱۴

دستگیری ۵۰ نفر در پارتی مختلط در لواسان

حجت‌الاسلام والمسلمین نوید شکوهی امروز اظهار کرد: در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیرو‌های حوزه ۱۶۳ ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسان در یک پارتی مختلط، تعداد ۴۰۰ بطری مشروبات الکلی به کشف و ضبط شد، در این عملیات، ۵۰ نفر دختر و پسر بازداشت شدند.به گزارش بلاغ، فرمانده حوزه ۱۶۳ ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسان گفت: ۵۰ نفر در پارتی مختلطی در لواسان دستگیر شدند و ۴۰۰ بطری مشروبات الکلی در منطقه لواسان نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام والمسلمین نوید شکوهی امروز اظهار کرد: در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیرو‌های حوزه ۱۶۳ ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسان در یک پارتی مختلط، تعداد ۴۰۰ بطری مشروبات الکلی به کشف و ضبط شد، در این عملیات، ۵۰ نفر دختر و پسر بازداشت شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات اطلاعاتی، مأموران پس از شناسایی و اخذ دستور قضایی و ورود به محل جرم تجهیزات پیشرفته دیگری را نیز کشف و ضبط کرده و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات انتظامی شدند. کد مطلب: 353015 مرجع : فارس 

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

رسانه‌گریزی 20 ماهه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت مازندران

همسر شهید ملازاده: باردار بودم، مسائل عاطفی اذیت می‌کرد اما با شهادتش آرام‌تر شدم  

امریکایی‌ها امروز ذلیل بچه‌های تربیت‌شده در مکتب انقلاب اسلامی هستند

    دستگیری ۵۰ نفر در پارتی مختلط در لواسان با گوشت چه بخوریم چه نخوریم؟ چه زمانی درد قفسه سینه خطرناک است؟ بارش ۵ متر برف در الیگودرز بدل ضرغامی وزیر روسی را به اشتباه انداخت پیش‌بینی وضعیت هوای کشور در هفته آتی آغاز شماره‌گذاری خودروهای مناطق آزاد نظر فرمانداری درباره افزایش قیمت بلیط مترو ۴۷۰ کیلومتر رانندگی با یک بار شارژ پسر ۱۴ ساله دختر عموی خود را به قتل رساند وقوع سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور ترفندی تضمینی برای ترک اعتیاد به موبایل کلاهبرداری از سالخوردگان مقابل دستگاه عابربانک خواص روغن زیتون +عسل مردی که آتش به مال خودش زد تفاوت بارش‌های زمستانه و بهاری چیست کارت‎ملی یکی از جانباختگان سانحه هوایی پیدا شد سرنخ‌های جدید دادستان تهران از عوامل حادثه خیابان پاسداران زائران ایرانی ۵ اصل را در سفر کربلا جدی بگیرند ادامه عملیات تفحص پیکر قربانیان سانحه هواپیما  

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ساماندهی70 هزار خادمیار آستان قدس رضوی برای خدمت به محرومین و مستضعفان

روز و مناسبتی که به ریش‌مان می‌خندد

برترین روش برای از بین بردن سوسک کابینت

۱۰ اشتباهی که بدخوابتان می‌کند

جزئیات4خبر ویژه امروز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396

جزئیات روش جدید تعیین شهریه مدارس غیردولتی

۶ عادت صبحگاهی چاق‌کننده

مجروح حادثه «پاسداران» از کما خارج شد

حفاران غیرمجاز منطقه باستانی کشف کردند!

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

 

دستگیری باند سارقان فرش معروف به باند ماکسیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، اسموتریچ در بیانیه ای، تاخیر در شروع عملیات رفح را خسارت بار و عامل افزایش تلفات رژیم صهیونیستی و کاهش احتمال زنده ماندن اسرا دانست.

وی گفت: ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود و دشمن را شکست دهد.

این عضو تندروی کابینه نتانیاهو در حالی خواهان اشغال فوری رفح است که ارتش اشغالگر اعلام کرد که چارچوب زمانی برای تخلیه رفح تعیین نمی کند و اکنون فقط «ارزیابی های عملیاتی» را انجام خواهد داد.

براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، عملیات رفح به حومه شرقی این منطقه خواهد بود و نظامیان این رژیم در عمق منطقه عملیات نخواهند کرد.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو، روز گذشته مصر را از آغاز عملیات تخلیه در شرق رفح مطلع کرده است.

گزارش ها حاکی از بسته شدن گذرگاه رفح به روی کامیون ها از یکشنبه بعدازظهر است اما گذرگاه برای مسافران باز است.

به گزارش ایرنا، آژانس امدادرسانی و کاریابی ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) امروز دوشنبه با اشاره به خطرات حمله زمینی احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح تاکید کرد که این شهر را ترک نخواهد کرد.

آنروا اعلام کرد که حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح به معنای افزایش رنج و مشکلات غیرنظامیان و جان باختن انسان‌های بیشتر است.

آژانس امدادرسانی و کاریابی ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) با تاکید بر اینکه پیامدهای این امر برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار فلسطینی ویرانگر خواهد بود، اضافه کرد: رفح را ترک نخواهیم کرد و برای طولانی‌ترین مدت ممکن اینجا خواهیم ماند و برای نجات زندگی مردم به کمک‌رسانی ادامه می‌دهیم.

همزمان با تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی رفح به شهر خان یونس خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌ های شرقی شهر رفح از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: برای تشویق حرکت تدریجی غیرنظامیان در مناطق مشخصی از پیامک و مکالمات و اطلاعیه هایی استفاده خواهیم کرد.

در همین ارتباط، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی در شرق شهر رفح زندگی می کنند.

کد خبر 849669 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر