Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@00:37:48 GMT

کودکان بد سرپرست در کهنوج ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۴۲۲۰

کودکان بد سرپرست در کهنوج ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان کهنوج از شناسایی و ساماندهی کودکان بد سرپرست در این شهرستان خبر داد و گفت:در راستای حفظ حقوق کودکان و پیشگیری از وقوع جرم با جدیت مسائل مربوط به کودکان بدسرپرست را دنبال می‌کنیم. سهراب سالاری در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت:باتوجه به اینکه کودکان بد سرپرست بیش از سایرین در معرض آسیب‌ها و جرائم قرار دارند لذا توجه به مسائل و مشکلات این دسته از کودکان ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضائی اعلام کرد:طبق مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مقرر شد کودکان بد سرپرست پس از شناسایی و انجام اقدامات درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی به مراکز بهزیستی تحویل داده شوند.
وی با اعلام اینکه شعبه ویژه دادگاه اطفال در کهنوج وجود دارد، عنوان کرد:آمار‌ها نشان می‌دهد کودکان بدسرپرست بیش از سایر کودکان مرتکب جرائمی از قبیل: سرقت‌های خرد می‌شوند و آینده آنان وجامعه با خطرات جدی مواجه می‌شود.
سالاری عنوان کرد: ضرورت دارد خیرین نسبت به حمایت از کودکان بد سرپرست ورود کنند و همکاری لازم را با بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار