Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ۲۷ اسفندماه تا روز گذشته ۶ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۴۰ مسافر در مازندران اقامت داشتند.به گزارش بلاغ، بهروز کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه تا روز گذشته ۶ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۴۰ مسافر در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار و ۹۰۶ بازدید از واحد‌های اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و حمل و نقل انجام شد که از این تعداد ۸۵ مورد تشویق از این مراکز و ۷۱ مورد تذکر و اخطار کتبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از نظارت بر ۶ هزار و ۴۱۹ مورد مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی خبر داد و افزود: ۶ هزار و ۲۹۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: طبق گزارش کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست طی هشت روز، ۲۵ اماکن بهداشتی در استان تعطیل شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در این مدت ۳۳۴ هزار و ۵۹۳ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید کردند، بیان کرد: ۳۵ کنسرت موسیقی و جنگ شادی در استان برگزار شد.

کشاورز از برپایی ۳۱۸ نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی نوروزی در استان خبر داد و گفت: ۱۳۳ هزار و ۵۹ نفر از موزه‌های استان و ۲ هزار و ۳۳۶ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۸۳۲ مورد گشت موتوری، خودرویی و پیاده در استان انجام شد، ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۱۱۸ گشت نظارتی در شهرستان‌ها و استان نیز انجام شد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۳۱۰ واحد متخلف در استان شناسایی شد، اظهار کرد: ۲۲۸ مورد گزارش مردمی در استان دریافت شد که به ۲۱۳ مورد آن رسیدگی شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۰۰ گردشگر در روستا‌های استان اقامت داشتند، بیان کرد: ۷۹۹ هزار و ۳۱۰ گردشگر از روستا‌های مازندران بازدید کردند.

کشاورز اظهار کرد: ۱۲۰ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و رفع تجاوز به حریم جلوگیری شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی