Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر ایرانی باید یک مددکار باشد، گفت: همه نیاز به مددکار شدن دارند و باید هم مددجو و هم مددکار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی دوشنبه‌شب در آئین امضای تفاهم‌نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگری جنوب کشور در جم اظهار داشت: دومین بار است توفیق دارم در جم حضور یابم؛ شهری که از لحاظ تاریخی، فرهنگی و ادبی با آن آشنا شدم و مردمی با فرهنگ دارد و همراه با کنگان و عسلویه میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و خانواده های کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خاطر تولید بخش قابل توجهی از انرژی کشور در این منطقه و سهم آن در اقتصاد کشور، تعلق خاطر خاصی به اینجا دارم و به خاطر ترکیب جمعیتی و آسیب‌های اجتماعی باید نگاه ویژه به منطقه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز مددکاری اجتماعی افزود: هر ایرانی باید یک مددکار باشد. همه نیاز به مددکار شدن دارند و باید هم مددجو باشیم و هم مددکار.

عضو هیئت دولت گفت: باید قول‌های داده شده عملیاتی شود و از معاونین می‌خواهم اگر پروژه‌ای از مصوبات سفر  قبل عملیاتی نشده باید پیگیری ویژه شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه کارگری به محیط های پر نشاط و ورزشی نیاز است افزود: باید آموزش مهارت در دستور کار قرار گیرد.

ربیعی تصریح کرد: مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگری جم باید مجموعه‌ای شیک و استاندارد شود و اگر خدا توفیق بدهد خودم توفیق افتتاح آن داشته باشم.

وزیر تعاون با اشاره به تاکیدات نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس بیان داشت: جنوب بوشهر به اورژانس اجتماعی نیاز دارد و از رئیس سازمان بهزیستی می‌خواهیم که پیگیر این موضوع  شود.

ربیعی گفت: اقدام روستای کوری جم برای اهدای پنج هکتار زمین برای مجموعه ورزشی کارگری قابل تحسین است و قطعا این مجموعه در نشاط اجتماعی شهرستان و کارگران عزیز  نقش خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: امیدوارم مجموعه ورزشی کارگری جم با دقت و توجه ویژه احداث شود تا کارگران عزیز جم بتوانند از خدمات ورزشی مختلف برخوردار شوند.

ربیعی در بخش دیگر سخنان خود خواستار نقش آفرینی رسانه‌های داخلی در امید و نشاط اجتماعی شد و گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها و همچنین برخی نزاع‌های سیاسی باعث شده جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ امید و نشاط نداشته باشند این چیزی است که هیئت جدید حاکمه آمریکا می خواهد.

ربیعی گفت: حاکمان جدید آمریکا می‌دانند که نمی‌توانند حمله نظامی داشته باشند با ناامیدی در قشر جوان و برخی نزاع ها و نا کارآمد نشان دادن نظام دنبال برنامه های شوم خود هستند.

وزیر تعاون گفت: اقدامات و کارها و موفقیت‌های خوبی در کشور انجام شده یا در حال انجام است که در صورت تشریح آنها قطعا جوانان بیش از پیش دلبسته نظام می شوند.

وزیر کار گفت: الماسی نماینده جنوب استان بسیار پرتلاش هستند و خدا شاهد است تاکنون هیچ خواسته شخصی از وزارت خانه نداشته اند و همواره مسائل منطقه را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بدو ورود وزیر کار به استان بوشهر و در شهرستان جم، تفاهم نامه چند جانبه ساخت بزرگترین مجتمع ورزشی کارگران جنوب استان به امضای وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی، استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس و مدیر عامل پتروشیمی جم رسید.

علی ربیعی در این سفر ضمن بازدید از شهرستان‌های استان بوشهر، چند طرح رفاهی درمانی دیگر  را نیز  کلنگ زنی می‌کند.

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر علی ربیعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجله ایران مهر نوروز بوشهر نوروز 97 گردشگری مسافران نوروزی سانحه تصادف گرگان اردوهای راهیان نور خرم آباد راهیان نور 97 شهرکرد مشهد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر

نخستین حلقه مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر  با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای استان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ظهر امروز آیین رونمایی از نخستین حلقه مستند روایی «معجزه مادری» در سالن اجتماعات اداره کل صدا و سیمای بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی (ره) بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

گفتنی است، در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند، رونمایی از این مجموعه انجام و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر