Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@09:26:39 GMT

طرز تهيه کراسان فندق

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۴۷۳۳

طرز تهيه کراسان فندق

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه کراسان فندق
مواد لازم براي کراسان فندق :
کره 125 گرم وانيليک هشتم قاشق چايخوري شکر55 گرم شکر قهوه اي 50 گرمتخم مرغيک عددخامه2 قاشق سوپخوريفندق خردشده55 گرمآرد260 گرمبکينگ پودريک دوم قاشق چايخوريدارچينيک دوم قاشق چايخوريپودر شکر اضافهحدودا 80 گرم
طرز تهيه کراسان فندق :
کره، شکر، وانيل، شکر قهوه اي و تخم مرغ را با همزن برقي بزنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فر را با حرارت 180 درجه سانتيگراد گرم کنيد. سپس سيني فر را چرب کرده کار بگذاريد.
بعد از يکدست شدن مواد خامه، فندق خردشده، آرد، بکينگ پودر و دارچين را داخل مواد ريخته و خوب مخلوط کنيد.
خمير را ورز داده تا يکدست شود.
سپس داخل يک کيسه نايلوني قرار داده و به مدت 30 دقيقه در يخچال استراحت دهيد.
سپس از خمير به اندازه 2 قاشق چايخوري در دست گرد کرده و سپس به شکل استوانه درآورده و به شکل هلال فرم دهيد و داخل سيني با فاصله بچينيد.
تمام مواد را به همين ترتيب آماده کنيد و به مدت 15 دقيقه در فر بپزيد.
شيريني را بعد از پخت از فر خارج کرده و بعد از 5 دقيقه از سيني جدا کنيد و داخل پودر شکر غلتانده و در ظرف مورد نظر بچينيد.
اين شيريني را مي توانيد در دماي محيط به مدت طولاني نگهداري کنيد. دقت کنيد اين شيريني را در ظرف دردار نگهداري کنيد.
منبع : ماهنامه کيک و شيريني - bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) شهرستان بردسکن گفت: تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند.

جمشید رحیمی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت هفته سلامت به وضعیت ناباروری در مردان اشاره کرد و افزود: تشکیل زندگی مشترک شیرین است اما خانواده هنگامی تکمیل‌تر می‌شود که کودکشان را در آغوش گیرند.

وی با بیان اینکه تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند، دلایل ناباروری در مردان را متفاوت دانست و تصریح کرد: یکی از موارد مهم و قابل درمان کریپتوارکیدیسم یا نهان بیضگی است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بردسکن اذعان کرد: در دوران جنینی بیضه‌ها داخل شکم قرار دارند و به‌تدریج قبل از تولد به سمت پایین حرکت کرده و داخل کیسه بیضه جای می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳ درصد موارد بیضه‌ها داخل شکم می‌مانند و یا در مسیر مهاجرت‌ گیر کرده و به کیسه بیضه نمی‌رسد و بیضه نزول نکرده، گفت: علاوه بر اینکه قدرت باروری پیدا نمی‌کند و به بلوغ نمی‌رسد در سنین میانسالی سرطانی شده و می‌تواند باعث مرگ فرد شود.

رحیمی افزود: اگر یک بیضه نزول کرده باشد فرد مشکل فرزندآوری ندارد ولی خطر سرطان برای بیضه دیگر وجود دارد. با معاینه توسط خود فرد و والدین و یا پزشک و مشاهده خالی بودن یک یا هر دو کیسه بیضه به این بیماری مشکوک شده و با سونوگرافی به تشخیص قطعی می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۶ کودک در بردسکن به جمع نهان بیضگان بردسکنی اضافه می‌شود، افزود: بهترین سن تشخیص قبل از ورود به دبستان است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بردسکن یکی از اهداف وزارت بهداشت را از معاینه دانش‌آموزان در مراکز بهداشتی درمانی توسط پزشک کشف همین بیماری دانست.

وی گفت: متأسفانه اکثر والدین حتی فرزند را به مرکز جامع سلامت نمی‌آورند و فرم مربوطه را به منشی پزشک داده و عجله دارند که سریع مهر زده شود و فرم را به مدرسه تحویل دهند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ تعدادی از دانش آموزان پسر را در گروه ۶ تا ۱۸ سال معاینه کردم و ۷ مورد کشف شد. این افراد درمان شدند ولی بعضی از آنها فقط از خطر سرطان جستند ولی تا آخر عمر فرزندی نخواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • آستر نازکی که داخل روده قرار می‌گیرد؛ روش جدید برای کاهش وزن و درمان دیابت نوع ۲