Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز؛ واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل اقدام اخیر آمریکا در اخراج شماری از دیپلمات‌های کشورش را اقدامی تاسف بار و غیر دوستانه خواند.

نبنزیا گفت: «این حرکتی بسیار تاسف بار و بسیار غیر دوستانه بود. به ما اطلاع داده شده است که دوازده نفر از دیپلمات‌های ما از اینجا اخراج شده اند و باید تا دوم آوریل خاک آمریکا را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی درباره اینکه آیا روسیه به این اقدام آمریکا اعتراض می‌کند یا نه گفت: «البته من شخصا این کار را نمی‌کنم ولی سفیر ما در واشنگتن که به وزارت امور خارجه دعوت شده بود، به طور قطع به این موضوع اعتراض کرده است.»

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: «به طور قطع این دوازده نفر که نام آن‌ها را نمی‌توانیم منتشر کنیم، خاک آمریکا را ترک می‌کنند.»

انتهای پیام/

واکنش نماینده روسیه در سازمان ملل به اخراج دیپلمات‌های روس از آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه آمریکا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

محمدنبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به وضعیت دانشگاه‌های آمریکا و سیل اعتراضات به سیاسیت های خصمانه آمریکا در حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، و به دنبال این اعتراضات اخراج اساتید و دانشجویان این دانشگاه‌ها در صدر اخبار جهان است.

وی افزود: درب دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، بر روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

وی ادامه داد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

احمدی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس نمایند.

کد خبر 6096172

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند