Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازی تاثیرگذار عمو خسرو سینمای ایران در کنار رامبد جوان که در خانه سبز به فرید جینگلبرد معروف شد از عوامل محبوبیت این دو بازیگر و سریال در بین مخاطبان بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میزان، "خانه سبز" مجموعه تلویزیونی مشهور دههٔ هفتاد بود که در سال ۱۳۷۵؛ چهارشنبه‌شب‌ها از شبکهٔ دوم سیما پخش می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال، کار مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام  در زمان پخش خود از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بود، به‌طوری که حتی رکورد مخاطبان اثر قبلی بیرنگ و رسام به نام "همسران" را نیز شکست.

بیژن بیرنگ، پیمان قاسمخانی و شادمهر راستین نویسنده سریال اجتماعی و خانوادگی خانه سبز هستند.

مرحوم خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، رامبد جوان، آتنه فقیه‌نصیری، داریوش اسدزاده، حمیده خیرآبادی، اکرم محمدی، فخرالدین صدیق‌شریف و آرش نادی از بازیگرانی بودند که در خانه سبز ایفای نقش کردند.

داستان این مجموعه در مورد ساکنین یک خانه است که همه با هم فامیل هستند و در کنار یکدیگر ماجراهای گوناگونی را تجربه می‌کنند.

در "خانه سبز" شامل حضور چند نسل بودیم به نحوی که رامبد جوان و آتنه فقیه نصیری به عنوان بازیگران تازه وارد و کم تجربه با بازی های خوب، هنرمندی بازیگران با تجربه ای چون مرحوم خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی که هر دو زن و شوهر نقش وکیل را بازی می کنند در کنار بازی داریوش اسدزاده و حمیده خیرآبادی به عنوان پیشکسوتان بازیگری یکی از عوامل قوت این سریال بود. 

بازی تاثیرگذار عمو خسرو سینمای ایران در کنار رامبد جوان که در "خانه سبز" به فرید جینگلبرد معروف شد از عوامل محبوبیت این دو بازیگر و سریال در بین مخاطبان بود. 

دکلمه شروع سریال که توسط خسرو شکیبایی اجرا می شود یکی از ماندگارترین تیتراژ سریال ها در تلویزیون است. دکلمه ای که با این جمله ماندگار شروع می شود که خونه باید سبز باشه. سبزِ سبزِ سبز.

خانه سبز از سریال های جذاب و محبوب در بین مخاطبان در زمان پخش بود و قسمت پایانی آن و خراب شدن خانه به جهت ایجاد اتوبان، برای مخاطبان بسیار سخت و تاثر آور بود.

انتهای پیام/  

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانه سبز خسرو شکیبایی داریوش اسدزاده شبکه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان

تصویری از محمد شادانی، بازیگر سریال بزرگ مرد کوچک، در کنار رامبد جوان پس از سال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

محمد شادانی و رامبد جوان

دیگر خبرها

  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد