Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سال گذشته میلادی آثار سینمایی در ژانرهای مختلفی اکران شدند و علاوه بر هالیوود در سینمای جهان نیز مورد استقبال قرار گرفتند که هر کدام چندین پوستر جذاب و متنوع داشتند که در ادامه خواهید دید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سال گذشته میلادی آثار سینمایی در ژانرهای مختلفی اکران شدند و علاوه بر هالیوود در سینمای جهان نیز مورد استقبال قرار گرفتند که هر کدام چندین پوستر جذاب و متنوع داشتند که در ادامه خواهید دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانر ابرقهرمانی در سال 2017 هم یکی از پر مخاطب ترین ژانرهای سینمایی بود به نحوی که در فهرست پرفروش های سینمای جهان 5 فیلم از 10 فیلم مربوط به این دسته آثار بود.

در این میان پوستر فیلم یکی از جذاب ترین و در عین حال خبرسازترین بخش های سینمای جهان طی سالهای گذشته است. به طور معمول آثار سینمایی جهان با چندین پوستر متنوع به استقبال اکران می روند.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان نگاهی به مجموعه بهترین پوسترهای آثار سینمایی جهان در سال 2017 انداخته است.

ساعات تیره

نویسنده: آنتونی مک کارتنی

کارگردان: جو رایت

بازیگران: "گری اودلمن"، "لیلی جیمز"، "بن مندلسون"، "جان هارت"، "کریستین استوارت"

چرا گانتر را می‌کشیم   نویسنده و کارگردان: تاران کیلام بازیگران: آرنولد شوارتزنگر، تاران کیلام، کوبی اسمالدرز، بابی موینیهان، کمیل نانجیانی، آرون یو پلنگ سیاه   نویسنده و کارگردان: رایان کولگر بازیگران: چادویک بوزمن، مایکل بی.جردن، فارست ویتاکر و اندی سرکیس رفت و آمد   نویسندگان: بایرون ویلینگر و فیلیپ د بلاسی کارگردان: ژاومه کویت‌سرا بازیگران: لیام نیسون، ویرا فارمیگا، سام نیل، جاناتان بانکز و پاتریک ویلسون

درخشان

نویسنده و کارگردان: مکس لندیس

بازیگران: ویل اسمیت، براندون لاورنس، نائومی ریپس، ادگار رامیرز و جوئل ادگارتون

مامور اعدام

نویسنده و کارگردان: جانی مارتین

بازیگران: آل پاچینو، کارل اوربن، بریتنی استون، جولی هون، جویی اندرسون، اودسا رای و استیو کلر

لیگ عدالت

نویسنده: کریس تریو

کارگردان: زک اسنایدر

بازیگران: بن افلک، گال گدوت، جرمی آیرونز، جی‌کی‌ سیمونز، امبر هرد، ویلم دفو و جولیان لویس جونز

کشتن گوزن مقدس   نویسنده و کارگردان: یورگوس لانتی موس بازیگران: کالین فارل، نیکول کیدمن، رافی کسیدی، بیل کمپ و آلیسیا سیلورستون   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساعات تیره گری اودلمن بایرون ویلینگر لیام نیسون ویرا فارمیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • عکس | تصویری عجیب از چهره شکسته آلن دلون
  • لیام نیسون و کودی رودز پروژه‌ای مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد