Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@18:06:30 GMT

اعلام رسمی نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ میلادی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۵۷۶۰

ساعت 24- فیفا کتابچه‌ای با موضوع نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ میلادی در سایت رسمی خود منتشر کرد.

کتابچه‌ نامزدهای رسمی جام جهانی 2026 میلادی شامل مراکش و کانادا، آمریکا و مکزیک (به صورت مشترک) توسط سایت رسمی فیفا منتشر شد. انتخاب میزبان جام جهانی 2026 میلادی در شصت‌وششمین کنگره سالانه فیفا که روز 23 خرداد ماه سال جاری در مسکو، پایتخت روسیه برگزار خواهد شد، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار درخواست‌های رسمی برای میزبانی از جام جهانی 2026 میلادی گروه ویژه‌ای از سوی فیفا پروسه بازدید از کشورهای خواهان برگزاری این رقابت‌ها را آغاز می‌کند. زمان بازدید این گروه از کشورهای درخواست‌کننده میزبانی جام جهانی 2026 میلادی از سوی فیفا اعلام خواهد شد.

کشورهای کانادا، آمریکا و مکزیک پس از چند دور مذاکره تصمیم به میزبانی مشترک از جام جهانی 2026 میلادی و ارائه درخواست رسمی به فیفا گرفتند. مراکش نیز دو هفته قبل به صورت رسمی درخواست میزبانی از این رقابت‌ها را به فیفا ارائه کرد.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد