Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پیرمرد 67 ساله آلمانی خیلی زودتر از آنچه تصور می شد توانست اثر خود را روی تیم‌آبی پوش پایتخ بگذارد و آنها را به روزهای خوبش برگرداند. وینفرد شفر که چند ماه قبل با کلی تردید به ایران آمده بود حالا مرد محبوب هواداران آبی است. او با استقلال به فینال جام حذفی رسیده، در لیگ به جمع مدعیان کسب سهمیه اضافه شده، دربی را برده و در آسیا هم تیمش را فعلا صدرنشین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت و گوی نوروزی ایلنا با این سرمربی پا به سن گذاشته را از دست ندهید:

×آقای شفر به عنوان اولین سوال، از عید نوروز و باستانی ایرانی ها چیزی می دانید یا شنیده اید؟

از مراسم عید نوروز شما ایرانی ها پیش از این چیزهای زیادی را شنیده بودم. مخصوصا وقتی به اینجا آمدم وخیلی مشتاق بودم که از نزدیک ببینم این روزها چگونه می گذرد و مردم چه کارهایی می کنند. 

×کدام یک از آداب و رسوم این روز بیشتر نظر شما را به خودش جلب کرده است؟

بیش از همه سفره هفت سین شما من را جذب خودش کرد. در این بین ماهی قرمز را خیلی دوست دارم و حتی برای عید ماهی قرمز خریدم و برای فروشنده هم آرزوی موفقیت کردم.

×یکی از آداب و رسوم عید نوروز، عیدی دادن و عیدی گرفتن است.عیدی شما به هواداران استقلال چیست؟

در ماه اسفند ما به هواداران استقلال هدیه دادیم. چند بازی سخت در آسیا و لیگ داشتیم که تقریبا در اکثر آنها به عنوان تیم پیروزی بیرون آمدیم.در دربی به برتری رسیدیم. با این اسفند رویایی به هواداران استقلال هدیه دادیم.

×سال 97 برای فوتبال ایران سال حساسی است و جام جهانی پیش روی ماست.

برای شما در این دوره از رقابت ها آرزوی موفقیت می کنم. خودم سه بار در تیمهای ملی مختلف کار کرده ام. امیدوارم کی روش موفق شود تیم ایران را برای اولین بار به مرحله دوم برساند. اگر تیم ملی به موفقیت برسد باشگاه ها هم پیشرفت خواهند کرد.

×در این مدت که در ایران بودید مردم ایران را چگونه دیده اید؟

مردم ایران در یک کلام فوق العاده هستند. واقعا مهمان نوازی و خون گرمی شما در جهان مثال زدنی است. من مردم ایران را خیلی دوست دارم. آنها بسیار برایم قابل احترام هستند و تاکنون رابطه فوق العاده ای داشتیم.

×به بازیکنان تیمتان هم عیدی می دهید؟

شاید آنها را به ناهار دعوت کردم و باهم یک دورهمی داشتیم. البته هنوز مشخص نیست چون برنامه خیلی سنگینی داریم.

×بازی با الریان در پیش است. .ورزشگاه پر خواهد شد؟

بازی فوق العاده حساس و سرنوشت سازی است. می دانم که مردم حمایت خواهند کرد و به ورزشگاه می آیند و ماننند دیدار با العین ورزشگاه آزادی را پر می کنند. سعی می کنیم این بار تیم برنده باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال وینفردشفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!

به گزارش "ورزش سه"، گل فوق العاده ای که شهاب زاهدی در دیدار روز گذشته وارد دروازه گامبا اوزاکا کرد، حسابی مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفته است. کاربران در شبکه های اجتماعی با اظهار شگفتی از ضربه تماشایی این مهاجم ایرانی، آن را بهترین گل تاریخ باشگاه آویسپا فوکوئوکا می دانند.

روز گذشته و در دیداری از هفته یازدهم جی لیگ، آویسپا فوکوئوکا موفق شد در استادیوم خانگی خود با سوپر گل مهاجم ایرانی از سد گامبا اوزاکا عبور کند. در دقیقه 22 بود که اشتباه بازیکنان میهمان پس از یک پرتاب اوت، موقعیتی را در اختیار زاهدی قرار داد و او با ضربه ای غافلگیرکننده، یک سوپرگل را به ثمر رساند.

پس از آنکه دایکی ماتسوما به صورت اتفاقی توپ را به زاهدی رساند، این مهاجم ایرانی که در نیمه‌ی زمین خودی بود، با دیدی عالی و علم به اینکه جون ایچیموری سنگربان گامبا اوزاکا از دروازه اش خارج شده، توپ را از فاصله ای 60 متری روانه دروازه حریف کرد که ضربه او درون دروازه فرود آمد تا این گل تماشایی، استادیوم بست دنکی را منفجر کند.

گل تماشایی زاهدی واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی داشته است. بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی از این گل خیره کننده اظهار شگفتی کرده اند و برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که این شلیک مهار نشدنی، می توانند زاهدی را به بهترین بازیکن فصل تبدیل کند.

وب سایت soccerdigestweb در این خصوص نوشت: "بهترین گل تاریخ آویسپا فوکوئوکا" زاهدی با یک شوت فوق العاده از راه دور و از نیمه زمین خودی طرفداران را شگفت زده کرد و آنها جملاتی مانند "او یک هیولا است" و "این گل آنقدر شگفت انگیز بود که ترسناک به نظر می رسد " را بیان کردند.

این رسانه در ادامه نوشته است: زاهدی که به طرز شگفت انگیزی شوت از راه دور را به ثمر رساند، در شبکه های اجتماعی با کامنت هایی مانند «غیرعادی!»، «من نه، من نمی توانم! دیگران این گل را درک کنند...»، «این بهترین گل تاریخ فوکوکا است»، «تکنیک او شگفت‌انگیز است»، «غیر معقول‌ترین گل جی لیگ» و «بی‌صبرانه منتظر نامزدی او برای جایزه پوشکاش هستم» شنیده شد.

وب سایت soccer-king نیز درخصوص این گل نوشت: شهاب زاهدی یک گل فوق العاده از راه دور و از نیمه زمین خودی را به ثمر رساند! فوکوکا پس از پنج بازی و تساوی های پی در پی بالاخره پیروز شد.

وب سایت sanspo ژاپن نیز نوشته است که زاهدی از فاصله 65 متری موفق به گلزنی شده است. این رسانه صحبت های کوتاه زاهدی در پایان بازی را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی گفته است: قبل از اینکه شوت را بزنم، به موقعیت دروازه بان نگاه کردم  و تصمیم به شوت زنی گرفتم که ضربه به خوبی انجام شد.

رسانه nishinippon ژاپن نیز از تیتر جالبی برای گل مهاجم ایرانی استفاده کرده بود. این وب سایت نوشت: وحشی گری مهارنشدنی زاهدی روی یک شوت 70 متری، آویسپا را پس از پنج بازی به پیروزی رساند.

این رسانه در ادامه برخی از کامنت های کاربران در شبکه های اجتماعی را منتشر کرده است. برخی از کاربران نوشته اند: «من خیلی تعجب کردم، نمی‌توانم جلوی خنده‌ام را بگیرم»، «می‌خواهم زاهدی برای همیشه در تیم بماند»، «لعنتی تو دیگه کی هستی؟»، «او یک شوت فوق العاده از راه دور زد»، «شاید او کاندیدای بهترین بازیکن فصل باشد»، «آیا من درست فهمیدم؟ زاهدی بازیکن راست پا است و این ضربه را با پای چپ زد؟»، «او می تواند از هر جایی گل بزند» و « من می خواهم همسر زاهدی شوم» را منتشر کردند.

دیگر خبرها

  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند