Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پلدختر ومعمولان درمجلس گفت:پل معلق دره خزینه متولی نداشته و انتظار می رود نیروی انتظامی عوامل تخریب پل راشناسایی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید حمید رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بیان روز  اظهار داشت:همزمان با فرا رسیدن سال نو،ظرفیت پل معلق در شهرستان پلدختر به عنوان یک منطقه گردشگری قایل برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:طی 20سال گذشته این پل توسط کارشناسان وزارت نیرو برای ساخت سدی در این منطقه ساخته شده است.

کاظمی عنوان کرد:پل معلق چوبی با سیم بکسل ایجاد شد تا کارشناسان و تکنیسن‌ها بتواند از شرق به غرب تنگه به راحتی تردد کنند.

وی ادامه داد: این پل برای سهولت رفت و آمد به کارگاه سدسازی ساخته شده بود و بعد از مدتی به حال خود رها شد؛ نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و به دنبال مقصران این کار است.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان درمجلس با بیان اینکه پس از پایان این پروژه مردم از این پل به عنوان وسیله‌ای برای تفریح استفاده می‌کردند افزود:در سال های اخیر این پل برای تردد عشایر از آن استفاده می شد.

وی عنوان کرد:به دلیل چشم اندازهای طبیعی و دیدنی که این منطقه دارد ،پل معلق مورد توجه گردشگران قرار گرفت به طوری که گردشگرانی که به دنبال کارهای هیجانی و جذاب بودند به این منطقه سفر می کردند.

 کاظمی عنوان کرد: علی رغم اینکه در فضای مجازی از این پل تبلیغات زیادی صورت گرفت وتعداد بازدیدکنندگان از آن افزایش پیدا کرده بود ولی متاسفانه پل دره خزینه متولی نداشت و دستگاهی مسئول رسیدگی به آن نبود.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان درمجلس با اشاره به اینکه شب گذشته افرادی با نیت و قصدی نامعلوم این پل را با بازکردن سیم‌های آن تخریب کردند افزود: ماموران نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط به دنبال مقصران این امر هستند و موضوع را برررسی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز