Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سابق تنگ ارم که بیش از یک سال به‌ عنوان متولی اموری شهری بود٬ از اعتبارات سازمانی به بهانه تجهیز مهمانسرای شهرداری بیش از ۲۲ میلیون تومان وسایل منزل خریداری و به منزل شخصی خود در مرکز استان انتقال داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ شهر تنگ ارم یکی از شهرهای گردشگری با آب‌وهوای بسیار مناسب در حومه شهرستان دشتستان است که مردم استان بوشهر تعطیلات آخر هفته را در این منطقه می‌گذرانند و به دلیل  داشتن شرایطی بسیار مطلوب آب و هوایی نیاز است در حوزه شهری و خدمات رفاهی دولت توجه ویژه‌ای  در خصوص انتصاب مدیریت شهری آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش شهردار سابق تنگ ارم که بیش از یک سال در این شهر خدمت کرده بود مشکلاتی را رقم زد که موجب تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری شد و رسانه‌ها به بخشی از این مشکلات پرداختند و شهردار دلیل اصلی مشکلات در شهر و شهرداری کمبود اعتبارات عنوان کرد.

وی که بیش از یک سال در شهرداری تنگ ارم به‌عنوان متولی اموری شهری بود  از اعتبارات سازمانی به بهانه تجهیز مهمانسرای شهرداری وسایل منزل  به مبلغ بیش از 22 میلیون تومان خریداری و به منزل شخصی خود در مرکز استان انتقال داده است.

بر اساس قانون در صورتی می‌توان منزل شهردار از این طریق محل اعتبارات سازمانی تجهیز شود که منزل شهردار در محل خدمت باشد که در طول خدمت شهردار خارج از محل خدمت زندگی می‌کرده است.

بعد از پیگیری‌های متعدد از طرف مسئولین شهرداری تنگ ارم و بعد شهردار جدید و ارسال نامه‌های متعدد به بخش‌های مختلف استانداری بوشهر هنوز برخی از کالاهای خریداری‌شده به مبلغ 18 میلیون تومان به شهرداری تنگ ارم بازگشت داده نشده است.

به گفته این شهردار سابق تنگ ارم انتقال این کالاها به منزل شخصی در مرکز استان با هماهنگی برخی از مسئولین استانداری در دوره مدیریت وی بوده است.

بر اساس شنیده‌ها وی یکی از گزینه‌های پیشنهادی دولت برای بخشداری دریکی از شهرستان‌های استان بوشهر است که در ماه‌های آینده منصوب خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری