Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه آمل گفت: در برخی مناطق دو بانده محور هراز، حرکت کند و ترافیک سنگین و در مناطق چهار بانده ترافیک عادی و روان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قربان ذبیحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز، با اشاره به ترافیک سنگین در مسیرهای ورود و خروج از استان در محور هراز، اظهار کرد: در برخی مناطق دو بانده محور هراز، حرکت کند و ترافیک سنگین و در مناطق چهار بانده ترافیک عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به آغاز دور دوم سفرها نوروزی اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده در محور هراز اینگونه به نظر می‎رسد که میزان خودرو‌های برگشتی به سمت تهران بیش از میزان خودروهای ورودی به آمل است.

رئیس پلیس راه آمل افزود: طبق آخرین آمار دریافتی از استان شاهد افزایش 12 درصدی تردد وسایل نقلیه به استان مازندران بودیم که این آمار در خصوص حوزه استحفاظی آمل هراز هم صدق می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اخباری در فضای مجازی در خصوص ریخته شدن گازوییل در محور هراز پخش شد که صحت ندارد، ادامه داد: در حوزه استحفاظی آمل هراز که تا پنجاب است از 24 اسفند تا به حال تصادف منجر به مرگ نداشتیم و تصادفات منجر به مرگ رخ داده مربوط به پلیس راه لاریجان است.

ذبیحی‌نژاد درباره یک طرفه شدن محور هراز با تاکید بر اینکه با در نظر گرفتن وضعیت جاده و میزان ورود و خروج اقدامی‌ صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: با وضعیت موجود امکان این اتفاق وجود دارد اما نباید هر دو سمت جاده ترافیک پرحجم باشد که در این صورت مقدور نیست.

وی با بیان اینکه تا به حال دستوری برای یک طرفه کردن محور هراز صادر نشده، خاطرنشان کرد: با صحبتی که با رئیس پلیس راه لاریجان داشتم در مناطق شنگلده، بایجان، گزنک، بنده کنار، آب اسک، لاسم، پلور شاهد ترافیک پرحجم در هر دو سمت هستیم.


رئیس پلیس راه آمل در پایان گفت: وقتی خروجی بیش‌تر از ورودی می‌شود یک طرف کردن منطقی است که در حال حاضر برنامه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن این محور از بالای طویر مرزن آباد به سمت تهران و کرج خبر داد.

سرگرد محمد احمدی امروز_شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در محور کندوان سنگین و پرحجم است، اظهار کرد: براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی فراجا و پلیس راه مازندران در این محور دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به تردد روان از منطقه طویر کندوان به سمت تهران و کرج یک‌طرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این اعمال محدودیت ترافیکی تا کاهش حجم بار ترافیکی و با توجه به بازگشت مسافران ادامه دارد.

وی گفت: به تمام رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تا به نکات ایمنی چون فاصله طولی، توجه کافی به جلو و جوانب رعایت کنند تا سفری بی‌خطری را بگذرانند.

کد خبر 750541

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد