Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@14:20:37 GMT

شعار سال زنجیره مکمل جهاد اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۶۵۱۴

شعار سال زنجیره مکمل جهاد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع اظهار داشت: فرمان حمایت از کالای ایرانی در این برهه سخت و حساس یک فرمان تاریخی و استراتژیک بود و این شعار باید همراه با جهاد اقتصادی دولت، مردم و تمامی مسئولان در کشور باشد.

وی گفت: دشمن بعد از انقلاب توطئه‌های متعددی از جمله جنگ، تهدید و تحریم را بر کشور ما تحمیل کرد که با درایت و دوراندیشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب تمامی این نقشه‌ها نقش برآب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با اشاره به اینکه حربه دشمن در مقطع کنونی فشار اقتصادی و جنگ نرم است، تصریح کرد: مردم در طول تاریخ کشور و به ویژه در طول تاریخ انقلاب نشان دادند که محکم‌تر و سنجیده‌تر از توطئه‌های دشمن گام برمی‌دارند و عمل می‌کنند.

بابازاده ادامه داد: ترس اصلی دشمنان یکپارچگی ملت بزرگ ایران است و آنها می‌دانند که اگر ما متحد و یکصدا به راه خود ادامه دهیم مشکلات اقتصادی را نیز حل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: آنچه اکنون در کشور بیش از گذشته احساس می‌شود نیاز به وحدت و همدلی در تمامی زمینه‌ها از جمله مسائل اقتصادی است که امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم عملی از جانب دولتمردان برداشته شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل بیان کرد: یقینا همت بالا و همدلی مثال‌زدنی مردم ایران در مورد مسایل اقتصادی همچون دیگر مسایل نه‌تنها مشکلات اقتصادی موجود در کشور را حل خواهد کرد بلکه تودهنی محکمی بر تفرقه‌افکنان و دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس گفت: لازم است مسئولان استانی نیز با همدلی و به دور از شعارزدگی به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است توجه کنند زیرا حمایت و خرید کالای ایرانی بسیاری از مشکلات کشورمان از جمله بیکاری و رکود اقتصادی را حل خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها

 

محمد اسکندری  با تاکید بر اهمیت روستا‌ها افزود:دولت سعی می‌کند به قتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد و روستا‌ها از اول در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به سند تحول شورا‌ها عنوان کرد:روستا‌ها باید به ماهیت قبلی شان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.
مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود:باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت:شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری  افزود: فرمان تاریخی امام (ره) و تشکیل شورا‌های اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و همراهی آنان در آبادانی شهری و روستایی است.

وی شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام و رفعت برخورد نمایند.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود