Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@10:50:50 GMT

حضور چشمگیر زائران راهیان نور با خودروهای شخصی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۶۷۸۲

حضور چشمگیر زائران راهیان نور با خودروهای شخصی

به گزارش جام نیوز، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج طی سفر به استان خوزستان از یادمان های شهدای هویزه، چذابه، کانال حنظله و کمیل، یادمان شهدای فکه،یادمان شهید باقری،یادمان عملیات فتح المبین و پادگان دوکوهه بازدید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به رشد حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نسبت به سال گذشته، گفت: بحمدالله امسال شاهد رشد کمی و کیفی در اردوهای راهیان نور بودیم و حضور زائران راهیان نور به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی که در قالب کاروان در یادمان ها وزیارتگاه های دفاع مقدس حضور پیدا کردند، چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مسئول سازمان اردویی بسیج ادامه داد: زائران راهیان نور که با وسایل نقلیه شخصی تحت عنوان کاروان به اردوهای راهیان نور سفر کرده اند، تحت موسسه های وابسته به سپاه و بسیج راهنمایی و هدایت می شوند و برای این عزیزان، راوی در نظر گرفته شده است تا در هر زیارتگاه که مشرف می شوند، این راوی بتواند واقعیت های دفاع مقدس را برایشان تشریح کند.

 

 سردار سلیمانی با بیان اینکه کارهای محتوایی خوبی در عرصه فرهنگی راهیان نور صورت گرفته است، افزود: دو اتفاق مهم باعث شد که کیفی سازی محتوای راهیان نور بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد؛ این دو اتفاق مهم به دیدار مسئولان و دست اندرکاران راهیان نور با رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال 95 و همچنین دیدار جوانان و نوجوانان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور با امام خامنه ای در اسفند 96 معطوف می شود؛ چرا که رهبرمعظم انقلاب در این دیدارها بیانات و رهنمودهایی در زمینه کیفی سازی محتوایی برنامه های راهیان نور داشتند که تلاش شده است به آن عمل شود.

 

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه  و بسیج تصریح کرد: یادمان شهید حسن باقری یکی از یادمان هایی است که امسال با استقبال خوبی از سوی زائران راهیان نور مواجه شده است و در این یادمان، شاهد استقرار راویان توانمند هستیم که با نگاه ویژه ای، حوادث و وقایع دفاع مقدس را برای نسل های امروزی توصیف می کنند.

 

 سردار سلیمانی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور، رشد قابل توجهی داشت است، تاکید کرد: امسال نشاط و شور خاصی در اردوهای راهیان نور حاکم بود و استقبال ویژه ای از رزمایش های  فرهنگی و هنری در استان خوزستان صورت گرفت و تلاش شده است که فضای معنوی خاصی در اردوهای راهیان نور حاکم شود تا جوان امروز در زمان ورود به این مکان مقدس، هم از نظر عاطفی تحت تاثیر قرار بگیرد و هم اینکه با استفاده از راویان توانمند، نسبت به وقایع دوران دفاع مقدس، اطلاعات بیشتری کسب نماید و با شنیدن رشاد ها و از جان گذشتگی های شهدا، دچار غرور ملی شود.

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: راهیان نور سپاه سپاه جوان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیان کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه، مراسمات یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گف: آمادگی لازم برای پذیرای شرکت‌کنندگان در شهرستان وجود دارد. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، بحمدالله برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره‌ی شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، توضیح داد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با اشاره این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم عزیز و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه به شهرستان سرپل‌ذهاب تشریف آورده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است