Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@15:09:27 GMT

◄ تملک اراضی فرودگاه ساری برای نصب ILS

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۶۸۵۲

◄ تملک اراضی فرودگاه ساری برای نصب ILS

تین‌نیوز | 

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به تملک اراضی به مساحت 10 هکتار برای نصب سامانه ILS در فرودگاه ساری، از تحویل این سامانه و بهره‌برداری آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعدالله وطنخواه  به معرفی مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر پرداخت و عنوان کرد: ما اراضی فرودگاه رامسر را احیا کرده‌ایم و مستندسازی برای دریافت سند انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مستندسازی اراضی فرودگاه‌های ساری و نوشهر نیز در حال نهایی شدن است و به‌زودی سند آن‌ها دریافت می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 33 درصدی درآمد مالی اداره کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: در وصول مطالبات فرودگاه‌ها نسبت به سال 95 رشد 2.6 درصدی را به دست آوردیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به تملک اراضی 10 هکتاری به ارزش 14 میلیارد تومان برای نصب سامانه ILS فرودگاه ساری گفت: سال 96 مطالعات برطرف کردن نواقص پروازی مربوط به دکل‌های برق مستقر در باند که بخشی از سطوح پروازی فرودگاه ساری را غیرقابل بهره‌برداری کرده بود، انجام شد.

وی افزود: سال 96 احداث ساختمان ترمینال مستقبلین فرودگاه ساری به پیشرفت 93 درصدی رسید و ساختمان‌های ایمنی زمینی و مهمانسرای فرودگاه ساری بهسازی شدند.

وطنخواه از توسعه 1200 مترمربعی ترمینال فرودگاه نوشهر خبر داد و گفت: طی سال 96 برج مراقبت و مجمع رفاهی و همچنین گیت سپاه فرودگاه نوشهر بازسازی شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در معرفی مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در سال 97 توضیح داد: سال 96 مناقصه توسعه اپرون فرودگاه ساری برگزار شد که سال 97 اجرا می‌شود. همچنین سال 96 مطالعات طرح جامع فرودگاه ساری انجام‌شده است که سال 97 این مطالعات را برای فرودگاه‌های نوشهر و رامسر انجام می‌دهیم.

وی افزود: سال 97 توسعه اراضی از سمت باند 16 فرودگاه ساری برای نصب چراغ‌های روشنایی انجام می‌شود. همچنین بهسازی ساختمان ایمنی زمینی و افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر در دستور کار است.

وطنخواه همچنین از برنامه‌ریزی برای بهسازی ترمینال و بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر خبر داد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ILS فرودگاه فرودگاه ساري سعد اله وطنخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۱۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند