Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره مسابقه دوستانه ایران و سیرالئون ارائه کرد.


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی درباره برگزاری دیدار دوستانه ایران و سیرالئون و ادعاهای رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون اظهار کرد: برگزاری همه مسابقات در سطح بین المللی استانداردی دارد که این دیدار هم دقیقا بر همین منوال و رویه مشخص فرآیندهای مربوطه را طی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل سیرالئون، تمام مکاتبات از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال با دبیر کل فدراسیون فوتبال سیرالئون انجام شده است. این دقیقا همان رویه ای است که فیفا تعیین کرده و برای سایر مسابقات دوستانه ملی نیز به همین منوال انجام می شود و کلیه مکاتبات رسمی فدراسیون های فوتبال برای برگزاری مسابقات رسمی و دوستانه توسط دبیران کل فدراسیون به عنوان مسئولین ارشد اجرایی صورت می پذیرد.

اسدی ادامه داد: برای برگزاری دیدار ایران و سیرالئون، فدراسیون فوتبال کشورمان کلیه مکاتبات مورد نیاز را از طریق ایمیل رسمی فدراسیون این کشور و با دبیرکل فدراسیون فوتبال سیرالئون انجام شده است. علاوه بر این، نکته حائز اهمیت این است که رییس فدراسیون سیرالئون در حالی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده که تمام مراحل و مکاتبات مورد نیاز برای اخذ مجوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا، کنفدراسیون فوتبال آفریقا و در نهایت فیفا برای برگزاری این بازی انجام شده است که برای اطلاع افکار عمومی منتشر می‌شود. به هر حال اظهارات مطرح شده ناشی از اختلافات داخلی در فدراسیون فوتبال سیرالئون است.

وی در پایان تصریح کرد: با این وجود در صورت وجود هر گونه شائبه پیرامون برگزاری این مسابقه، فدراسیون فوتبال کشورمان آمادگی دارد پیگیری های لازم را در جهت رعایت قوانین ومقررات بازی جوانمردانه به عمل آورد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان