Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:46:26 GMT

رباح ماجر به دنبال نباختن مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۶۹۶۵

رباح ماجر به دنبال نباختن مقابل ایران

سرمربی تیم ملی الجزایر معتقد است تیمش می تواند با نباختن مقابل ایران روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی الجزایر که روز شنبه برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان وارد شهر گراتس شد، بلافاصله تمرینات خود را برای این بازی آغاز کرده است. شاگردان رباح ماجر که با پرواز اختصاصی خود را به گراتس در جنوب شرقی اتریش رساندند، مورد استقبال مدیر تیم های ملی و سفیر این کشور در اتریش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الجزایری ها که هفته گذشته میزبان تانزانیا بودند، با درخشش بغداد بونجاح ستاره گلزن تیم السد قطر موفق به شکست 4 بر صفر حریفشان شدند و حالا در تدارک بازی با شاگردان کی روش هستند. بازیکنان الجزایر بعد از برتری مقابل تانزانیا، 2 روز استراحت کردند و با از سر گیری تمرینات خود در دو نوبت صبح و عصر برای رویارویی با ایران آماده می شوند.


رباح ماجر برای دیدار با ایران 4 بازیکن اصلی خود یعنی نبیل بن طالب، یاسین راهیمی، بن ناصر و اسلام سلیمانی بازیکن نیوکاسل انگلیس را در اختیار نخواهد داشت و جالب اینکه هیچ بازیکن جانشینی را به اردو دعوت نکرده است. این موضوع با انتقاد رسانه های الجزایری مواجه شده است. سرمربی الجزایر در پاسخ به منتقدان به دفاع از عملکرد تیمش پرداخته و اعلام کرده نباختن مقابل ایران می تواند به لحاظ آماری نتیجه ای خوب برای تیم ملی کشورش باشد.


کادر فنی الجزایر و بازیکنان این تیم در آخرین جلسه تمرینی خود به تماشای بازی ایران و تونس نشسته اند و ماجر  به تشریح نقاط ضعف و قوت شاگردان کی روش پرداخته است. او به بازیکنانش تاکید کرده که با حفظ فرم ایده آل می توانند به روند نتیجه گیری های خوب و شکست ناپذیری خود ادامه دهند.


گفتنی است دیدار ایران و الجزایر ساعت 20:30 امشب در استادیوم 15 هزار نفری یو وی اس آره نا برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران الجزایر تیم ملی الجزایر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر

توپچی ها می توانند دوباره ادعا کنند که تیم اول لندن هستند.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. شاگردان میکل آرتتا بازهم مقابل یک رقیب لندنی در فصل جاری به بردی قاطع و پُرگل رسیدند.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال در سه بازی فصل جاری لیگ برتر مقابل تیم های لندنی موفق به ثبت +5 گل شده است. برای اولین بار در تاریخ لیگ سطح اول انگلستان است که توپچی ها در دربی های لندن به چنین دستاوردی می رسند. آرسنال مقابل کریستال پالاس به برتری 5-0 دست یافت؛ سپس وست هم را با نتیجه 6-0 درهم کوبید و در نهایت مقابل چلسی به یک برد تاریخی 5-0 رسید. شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، سنگین ترین باخت آنها در دربی های لندن از سال 1986 است. (باخت 6-0 مقابل کوئینز پارک رنجرز)

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک