Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@23:30:42 GMT

پردیس سینمایی ملت با افت فروش مواجه شد!

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۷۲۱۰

پردیس سینمایی ملت با افت فروش مواجه شد!

بیش از ۸۰٪ از مشتریان پردیس ملت بلیت های خود را اینترنتی خریداری می کنند و با این مشکلی که به وجود آمده است در روند فروش این پردیس تاثیر گذاشته است.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری آنا، دکتر مریم جلالی؛ مدیر پردیس سینمایی ملت در ارتباط با اختلالات ایجاد شده در سایت سینماتیکت گفت: از روز اول فروردین هر روز ما دچار اختلال هایی خصوصاً در ساعات پر مراجعه بودیم که مشتریان برای انتخاب صندلی دچار مشکل بودند و امروز از ساعت ۴ بعدازظهر این مشکل بسیار حاد شد و در روند فروش ما بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: پردیس ملت جزء آن دسته از سینماهایی است که مشتری اتفاقی و گذری ندارد وکاربرد دیگری جز سینما ندارد . درواقع مخاطبان برای دیدن فیلم تدارک می بینند به همین خاطر بیش از ۸۰٪ از مشتریان پردیس ملت بلیت های خود را اینترنتی خریداری می کنند و با این مشکلی که به وجود آمده است در روند فروش این پردیس تاثیر گذاشته است.

جلالی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این اختلال برطرف شود و ادامه داد: در دنیای امروز رفتار مشتریان تغییر کرده است و خرید اینترنتی اصل محسوب می شود باید سینماهای ایران دارای سایتی باشند که بتوانند این موارد را پشتیبانی کنند. تعداد سالن های سینما افزایش پیدا کرده و به تناسب باید سایت فروش حرفه ای و قوی باشد تا بتواند به مخاطب سرویس دهد و تهیه کنندگان سینما و سینماداران شاهد افت فروش نشوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات سایت پردیس ملت را نیز سایت سینما تیکت انجام می دهد، توضیح داد:خدمات سایت اختصاصی پردیس نیز با پشتیبانی سینما تیکت است و به همین دلیل سایت اختصاصی ما هم دچار مشکل شده است.

مدیر پردیس سینمایی ملت در پایان افزود: انشاالله به زودی این مشکل حل می شود و مخاطبان وفادار سینما با خرید حضوری اجازه ندهند این اختلال خللی در فروش فیلم‌های اکران نوروز ایجاد کند.

منبع: صبا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است

فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در سینماهای گروه «هنروتجربه» اکران شد. از این رو به گفت‌وگو با مهسان فراست منتقد و کارشناس سینما و تئاتر درباره این فیلم پرداخته‌ایم.

مهسان فراست منتقد و کارشناس سینما درباره فیلم سینمایی همسایه شما، زهره گفت: همسایه شما، زهره فیلمی است که درد دارد اما علاج ندارد. در بطن جامعه آدم‌های دردمند چاره ای جز سکوت یا مرگ ندارند. در این فیلم زهره زنی با درد مشترک جامعه امروزی تلاش دارد حرف بزند، سکوتش را بشکند و صدایش را فریاد بزند، ولی متاسفانه در جامعه ما این صدا را خفه می‌‌کنند.

وی ادامه داد: فیلم همسایه شما زهره، تلاش دارد بیانگر بی مهری‌های جامعه ای باشد ‌که هیچ کس از حال دیگری خبر ندارد، حتی در جامعه کوچکی مانند خانواده. در خانواده آنقدر بی عاطفی افراد موج می‌زند و کسی صدای تنهایی مادر را نمی‌شنود که زهره مجبور می‌شود انتقام بگیرد.

این منتقد افزود: درخشنده به درستی درد امروز را می‌فهمد و در این فیلم به روانکاوی و آسیب های جامعه اجتماعی ایران می‌پردازد که بیشتر افراد در زمان طفولیت گریبان گیر آن می‌شوند و در بزرگسالی آثار این افسار گسیختگی بیشتر گریبان گیر آن‌ها می‌شود.

فراست بیان کرد: زیبایی داستان دلنوشته‌ها و به نوعی اعترافات زهره است که به زیبایی داستان اضافه کرده است و تماشاگر با نوشته‌های زهره دوست دارد ادامه داستان را ببیند. همچنین بازی خانم رویا افشار نشان از چیره دستی ۴۰سال هنرمند بودن را به رخ می‌کشد. 

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: این فیلم سینمایی در آخر این حرف را می‌زند که آدم‌های جامعه ما درد دارند، از بی کسی، بی‌مهری غم دارند اما در تنهایی خود گیر می‌کنند؛ آدما وسط غم و تنهایی و غصه‌هایشان می‌میرند و شاید ظاهراً همه چیز خوب باشد اما روح در بدن جان می‌دهد و انسان فکر می‌کند دیگر توان ادامه دادن ندارد و نفس کم آورده است. در آخر می‌‌گویم آدم‌ها را در ناراحتی و در تنهایی رها نکنید چون آن زمان آدم زنده است اما واقعاً می‌میرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد