Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب الله لبنان از پیشنهاد اخیر سعودی‌ها به مقامات سوری برای قطع روابط با ایران و مقاومت پرده برداشت. ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ بین الملل آسیای غربی سیاست خارجی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الأخبار لبنان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت که آمریکایی‌ها و سعودی‌ها با امکاناتی فراوان و وسایلی کثیف برای دخالت در انتخابات و هدف قرار دادن مقاومت تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حزب الله به مابرزه با فساد ادامه می‌دهد، زیرا اوضاع اقتصادی کشور در آستانه فروپاشی است.

دبیرکل حزب الله با بیان "حزب الله امروز قوی‌تر است" افزود: بعد از نقش‌آفرینی حزب الله در سوریه و عراق در ایام اشغالگری آمریکا و داعش، آمریکا امروز معتقد است که حزب الله پروژه آن را در کل منطقه تهدید می‌کند.

نصراالله گفت: ما پیروزی‌هایی محقق کرده‌ایم که آمریکا و همپیمانان آن را ناراحت کرده است و لذا عربستان و کشورهای عربی خلیج فارس با امکاناتی فراوان و وسایلی کثیف و توان رسانه‌ای بالا، دخالت می‌کنند.

دبیرکل حزب الله از دیدار مقامات بلندپایه سعودی با مقامات سوری خبر داد که اخیرا صورت گرفته است.

نصرالله افزود: سعودی‌ها در این دیدار به مقامات سوری پیشنهاد قطع روابط سوریه با ایران و مقاومت در ازای توقف حمایت عربستان از تروریست‌ها در سوریه و کمک به بازسازی این کشور  با صدها میلیارد دلار را مطرح کردند.

وی افزود: این پیشنهاد تاکنون دوبار در دوره ملک عبدالله و ملک سلمان مطرح شده و این نشان می‌دهد که اساس نبرد، مقاومت است.

در حال تکمیل...

 

R36348/P36447/S8,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون واقع در کوه‌های الجرمق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بیشتربخوانید: واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

عصر دیروز سه‌شنبه نیز این پایگاه هوایی آماج موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هدف قرار گرفتن این پایگاه مهم و راهبردی اسرائیل منتشر کرده بودند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها، با موشک‌ هدایت‌شونده، واحد کنترل هوایی پایگاه مرون را هدف قرار داده و موفق شده است تجهیزات آن را کاملا منهدم کند.

این پایگاه راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها آماج موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است و متحمل خسارات متعددی شده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

کد خبر: 1227505 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت