Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:25:31 GMT

ساری| مدیرکل آموزش و پرورش مازندران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۷۴۱۷

ساری| مدیرکل آموزش و پرورش مازندران معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب و معارفه شد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ساعتی پیش در باشگاه فرهنگیان ساری با حضور جامعه فرهنگیان استان، معاون وزیر آموزش و پرورش، مسئولان ارشد استانی و اعضای شورای آموزش و پرورش استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با قدردانی از خدمات 4 ساله سید علی قاسمی تروجنی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، عسگری نیکزاد معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران به سمت مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران معرفی و مشغول به کار شد.

سید علی قاسمی تروجنی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران در مراسم تودیعش گفت: خدمت به مردم در مناطق دور دست افتخاری برای معلمان و مدیران دستگاه تعلیم و تربیت بوده که خدمت صادقانه اولویت نخست بوده است.

وی افزود: به حاشیه رفتن و ابزاری شدن آموزش، ابهام در وضعیت، عدم ارتباط منطقی میان صف و ستاد بیشترین مشکلات سال 85 تا 92 بود که از سال 92 تا کنون با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌ها به توفیقات خوبی دست یافتیم.

قاسمی بیان کرد: بسترسازی مناسب برای فضای حاکمیت کانون و مقررات، نشر روش‌های اخلاقی و سیاست‌های اخلاق محور، اعمال مدیریت مبنی بر برنامه، پرهیز از هر نوع مدیریت تنش، تمرکز بر شان معلمی، تحفق آموزش و پرورش حرفه ای، عمل قوانین طبق ضوابط برخی از اقدامات آموزش و پرورش است.

وی گفت: به انجمن‌های علمی توجه و تمرکز شود و از نگاه ابزاری به معلمان خودداری کنیم و آنان را ابزار مقاصد سیاسی ندانیم.

مقابله جدی با بحران مالی در دستگاه تعلیم و تربیت

محمد شعبانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران و عضو شورای معاونان دستگاه تعلیم و تربیت مازندران صبح امروز در سخنانی در این مراسم گفت: گرامی می‌داریم یاد شهدا و امام شهدا  راکه با استراتژی جدید بعد از قرن‌ها یک رنسانس فرهنگی در کشور ایجاد و شرایط سیاسی جهان را تغییر دادند که به این انقلاب افتخار می‌کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش دستگاه بسیارمهم در عرصه تعلیم و تربیت است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگاه مصرفی نیست. مدیریت در این حوزه پیچیده است که مدیریت شایسته در این حوزه را می‌طلبد.

شعبانی گفت: حال آموزش و پرورش مازندران در دستگاه وزارت خوب نیست و اگر می‌خواهیم شاهد کاهش آسیب اجتماعی، رفع مشکلات اقتصادی و مدیریتی و اساسی جامعه باشیم باید با تبرک و توسل به آموزش و پرورش این مشکلات رفع شود.

وی بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت خود نقش مطالبه‌گری دارد تا مسئولیت خودرا با نقش آفرینی انجام دهد.

شعبانی خاطرنشان کرد: شرایط بحرانی که دولت گذشته برای آموزش و پرورش ایجاد کرد سبب شد تا بتوانیم تا حدودی بحران مالی را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41358/P41362/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی

  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در ادامه برنامه های فرهنگی هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و در چهارمین روز از این ایام، حسن بروشکی به دیدار خانواده های معزز شهدای فرهنگی رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدارها شهدای فرهنگی را صاحبان حقیقی قلم و اندیشه و فکر دانست که خود در مکتب تعلیم و تربیت رشد یافته اند.

وی افزود: جامعه و آحاد مردم به وجود شهدای والامقام و خانواده های صبور و معزز آنان افتخار و مباهات نموده و خود را وامدار این عزیزان می دانند.

بروشکی تکریم و تجلیل از جایگاه رفیع شهدا را وظیفه ای همگانی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: همانطور که شهدای گرانقدر رسالت ایثار و فداکاری را تبیین نمودند، معلمان نیز وظیفه خطیر تربیت فرزندان جامعه را عهده دار هستند و به نوعی مشق ایثار و مهرورزی می نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است