Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت : فاز دوم مراسم جشن نوروز از هشتم فروردین ماه سالجاری به مدت چهار روز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری سنندج،سرکوت نجفی  گفت: امسال با هدف ایجاد فضای شاد وبانشاط برای مسافران نوروزی و شهروندان برنامه های متنوعی فرهنگی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد : امسال بر خلاف سنوات گذشته و برای اولین بار اجرای مراسم وجشن های نوروزی به دو قسمت تقسیم شدکه فاز نخست اجرای این مراسم ها از ۳لغایت ۵ فروردین ماه و به مدت سه روز در مسیر سه راه حبیبی جنب خانه کرد اجرا شد.

وی ادامه داد : خوشبختانه برگزاری مراسم جشن نوروز در خیابان برای اولین بار مورداستقبال چشمگیر شهروندان ومسافران نوروزی قرار گرفت.

نجفی از ادامه برگزاری مراسم جشن نوروز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر خبرداد و گفت : این مراسم از هشتم فروردین لغایت ۱۱ فروردین به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد : مراسم جشن نوروز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.

نجفی افزود : در مراسم جشن نوروز در پارک شهدای ۲۸ دی آبیدر برنامه های نظیر ،موسیقی فولکور،نمایش ،اجرای آیین نوروزی توسط بزرگترین سفره هفت سین عروسکی متحرک ،اجرای موسیقی اقوام توسط گروه های از استان های بوشهر ولرستان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج از تمامی شهروندان دعوت کرد تابا حضور پرشور خود در مراسمات وجشن های فرهنگی علاوه بر ایجاد فضای با نشاط برای مسافران نوروزی تعطیلات عید امسال را هم با خاطره خوش به پایان برسانند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند