Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@23:32:37 GMT

درخشش قهرمان پروری در هیات دوچرخه سواری همدان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۳۷۸۳۵

درخشش قهرمان پروری در هیات دوچرخه سواری همدان

دوچرخه سواری استان همدان در دوره ۴ساله خود با توجه به مشکلاتی که در ورزش پر هزینه دوچرخه سواری و نبود امکانات مناسب در خور قهرمانان این رشته و مشکلات مالی که در ۷رشته فعالیت داشت موفق عمل کرد و طی این سالها قهرمان های نامی را دراین عرصه شناسایی کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش،پویا میهمی مسؤل کمیته آموزش و کوهستان دوچرخه سواری همدان در یادداشتی آورد؛ علی ثقفی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان در دوره ۴ساله خود با توجه به مشکلاتی که در ورزش پر هزینه دوچرخه سواری و نبود امکانات مناسب در خور قهرمانان این رشته و مشکلات مالی که در ۷رشته فعالیت داشت موفق عمل کرد و طی این سالها قهرمان های نامی را در عرصه دوچرخه سواری در رده های مخصوصا پایه نوجوانان و جوانان که قطعا در آینده شکوفا خواهند شد از جمله برنامه های این هیات بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و همچنین برنامه های متعددی از قبیل برگزاری کلاسهای مربیگری درجه ۳ تا درجه ۱ و برگزاری همایش ها ، و مدرسه دوچرخه سواری و .... از جمله فعالیت های این هیات بود .

 

که جا دارد به نوبه خودم که چندین سال است خدمتگزار هیات دوچرخه سواری بوده ام در عرصه مربیگری و داوری و ورزشکاران عزیز زحمتکش و مربیان و پیشکسوتان از ایشان تشکر کنم و آرزو میکنم و خواستارم که با توجه به وضعیت کنونی این هیات که در حال حاضر در ایران مطرح است و در حال رشد کسی که به عنوان رئیس و بزرگ این هیات قرار است قبول زحمت کند موفق عمل کند ، هم اکنون علی پارسا جو نیز به عنوان سرپرست این هیات انتخاب شده است.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه در شهر الوند منجر به مرگ دوچرخه‌سوار شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: بعدازظهر _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ وقوع یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه سوار در لاین ورودی بلوار شهید سلیمانی (سهروردی) شهر الوند نرسیده به اداره کار شهرستان البرز به آتش نشانی شهر صنعتی البرز اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی دریافت این خبر بلافاصله فرماندهی و نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شرکت شهر صنعتی البرز به محل حادثه اعزام شدند، در این راستا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اقدامات اولیه امدادی و ایمن‌سازی صحنه حادثه را در دستور کار قرار دادند و مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده راکب دوچرخه سوار جان خود را از دست داد.

ململی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی دلخراش در درست بررسی است.

کد خبر 750239

دیگر خبرها

  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری