Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در ديدار با عوامل مديريتي و فني باشگاه و تيم فوتبال سپاهان از آنها خواست همه تلاش خودشان را براي موفقيت و اعتلاي نام سپاهان به کار ببرند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي باشگاه فولادمبارکه سپاهان ايام نوروز فرصت مناسبي فراهم کرد تا مجموعه مديريتي باشگاه و عوامل کادر فني تيم فوتبال سپاهان در ديدار با مديريت شرکت فولاد مبارکه در فضايي صميمانه صحبت هاي خودشان را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ديدار نوروزي تابش، محمود ياوري، منصور ابراهيم‌زاده ,مهدي اخوان و تعدادي ديگر از اعضاي کادر فني سپاهان حضور داشتند و در مورد مسائل مختلف باشگاه و تيم فوتبال بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در اين نشست تابش سرپرست باشگاه ضمن تشکر از مجموعه فولاد مبارکه و مديران اين شرکت که به عنوان يک بنگاه اقتصادي بزرگ ومطرح حمايت بسيار زيادي از ورزش ايران انجام داده و جايگاه بسيار خوبي براي ورزش اصفهان کسب کرده‌اند از سبحاني درخواست کرد تا به مانند قبل بازهم يار و ياور باشگاه باشند و با نظرات خودشان فرصت بيشتري براي موفقيت‌هاي باشگاه ايجاد کنند.
سبحاني هم ضمن تبريک سال نوبه خانواده سپاهان و هواداران پرشور طلايي‌پوش به اين موضوع اشاره کرد که يکي از مسئوليت‌هاي اجتماعي مجتمع فولاد مبارکه کمک به ورزش کشور بوده و چندين سال است که اين اتفاق با حمايت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتاده است وبراي مثال در استاديوم نقش جهان بيش از 40 ميليارد تومان هزينه انجام شده تا يکي از بزرگترين کمبودهاي باشگاه در اين چند سال اخير حل شود.مديرعامل مجموعه فولاد مبارکه بر روي اين مسئله هم تاکيد کرد که با توجه به وضعيت اقتصادي بنگاه‌هاي توليدي در کشور از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتظار مي‌رود که فعاليت‌هاي برنامه‌ريزي شده‌اي را در بحث جذب سرمايه‌هاي خصوصي انجام دهد و در کنار آن ترکيبي کامل از ستاره‌ها و جوانان با انگيزه در تيم فوتبال ايجاد شود و در اين مسير از مهر‌ه هاي بومي هم استفاده شود تا سپاهان بتواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند وبه روزهاي اوج خودبرگردد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم

پاس آشوری به ریکاردو آلوز موجب به ثمر رسیدن گل دوم تراکتور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پاس در عرض آشوری به آلوز از روی ضد حمله تراکتور، گل دوم این تیم را رقم زد.

گل دوم تراکتور به فولاد کد خبر 751240

دیگر خبرها

  • صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان و نقشه نخ‌نمای سازمان لیگ!
  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی