Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرطرح ساماندهی ناژوان از آمادگی تمامی مراکز تفریحی مجموعه ناژوان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۴۰ هزار نفر در روز ششم فروردین از مراکز تفریحی پارک جنگلی ناژوان بازدید کردند.

حسین شفیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمادگی تمامی مراکز تفریحی مجموعه ناژوان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهارکرد: در روز ششم فروردین ۴۰ هزار نفر از مجموعه پارک جنگلی ناژوان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین ماه سال ۹۷، ۱۸۰ هزار نفر از مراکز تفریحی ناژوان از جمله باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، شهربازی، تله سیژ و آکواریوم بازدید کردند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه آمار ارائه شده مربوط به مراکز تفریحی ناژوان است، گفت: دیگر امکانات مجموعه تفریحی گردشگری ناژوان نیز مورد استفاده خانواده ها و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شفیعی با اشاره به اینکه ظرفیت پارک سه هزار خودرو در ناژوان فراهم شده است، از مسافران خواست با توجه به حجم زیاد گردشگران بازدید از اماکن تفریحی را به صبح موکول کنند.

وی در خصوص ساعات بازدید مراکز گردشگری ناژوان گفت: گردشگران برای بازدید از تونل آکواریوم می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۲ ، برای استفاده از تله سیژ از ساعت ۹ صبح الی غروب آفتاب، برای دیدن پرنده‌های زیبای باغ پرندگان از ساعت۸:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰، برای تماشای باغ خزندگان از ساعت۸:۳۰ صبح الی ۲۱  به پارک طبیعی ناژوان مراجعه کنند. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان ستاد نوروزی مسافران نوروزی منطقه گردشگری ناژوان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۳۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم

‌معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه پارک علم وفناوری استان سمنان جز مفاخر علمی پارک‌های کشور است، از حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی خبر داد. - اخبار استانها -

علی خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود با اشاره به بازدید خود از مرکز تخصصی حوزه هوش مصنوعی پارک علم وفناوری استان سمنان افزود: این مرکز به عنوان محرک اصلی فناوری‌های نوظهور است و در آینده نزدیک بر روی اکثر شغل‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: مرکز تخصصی هوش مصنوعی با رویکرد تقاضا محور، انواع خدمات مانند رشد و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی، هدایت و راهبری افراد علاقه‌مند و متخصص برای ورود به تخصصی و کسب و کار هوش مصنوعی و همچنین هدایت و تسهیل‌گری تیم‌های نوآور جهت شناخت مسیر کسب و کار و ورود به بازار هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

معاون منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد علمی فناورانه پارک علم و فناوری استان سمنان ابراز داشت: این  پارک در حوزه مرز دانش تبدیل دانش به فناوری را به خوبی انجام می‌دهد.

خطیبی افزود: امروز شاهد آن هستیم جوانان مستعد و فارغ‌التحصیل کشور در حال تبدیل دانش به فناوری هستند و امیدواریم بتوانیم با حمایت‌هایی که وزارت علوم از مجموع پارک‌های علم وفناوری در سطح کشور دارد، شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه باشیم.

معاون منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از بازدید از پارک علم وفناوری استان سمنان، مرکز تخصصی هوش مصنوعی این پارک را افتتاح کرد.

.

انتهای پیام/363/.

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • راه اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • بازدید افزون بر ۳۰ هزار گردشگر از موزه‌های خراسان شمالی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند